ارسال به دیگران پرینت

۱۳۸ بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد/ فوت ۴ نفر

زاهدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با افزایش ۱۳۸ مورد جدید، آمار مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲۴ هزار و ۳۷۱ نفر رسید.

۱۳۸ بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان شناسایی شد/ فوت ۴ نفر

سید محمد هاشمی شهریاظهار داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا عصر یک شنبه ۲۴ هزار و ۳۷۱ نفر در سیستان و بلوچستان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان مثبت آزمایشگاهی ۹۹۴ نفر از هم استانی‌های عزیز علی رغم دریافت استاندارد ترین خدمات درمانی جان خود را از دست داده‌اند که ۴ نفر از هم استانی‌های عزیز در همین ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حال حاضر جمع بیماران بستری مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان ۳۸۳ نفر است که از همه هم استانی‌های عزیز در خواست می‌کنیم این بیماری را جدی بگیرند و به هشدارهای بهداشتی جامه عمل بپوشانند.

وی تصریح کرد: طی یک ماه اخیر تعداد مراجعین به مراکز درمانی و تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان سیستان و بلوچستان افزیش یافته است و این افزایش ناگهانی از آبان ماه در نتیجه دورهمی ها، برگزاری مراسمات عروسی و عزا و همچنین عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه