ارسال به دیگران پرینت

مسیگر: خجالت می‌کشم مبلغ قراردادم را بگویم| برای ما حاشیه ساختند اما قهرمان شدیم

ملی‌پوش تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی جم می‌گوید مبلغ قراردادها در این رشته بسیار پایین است.

مسیگر: خجالت می‌کشم مبلغ قراردادم را بگویم| برای ما حاشیه ساختند اما قهرمان شدیم

 در هفته‌ای که گذشت تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر موفق شد با پیروزی برابر مقاومت گلساپوش یزد به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست پیدا کند. کاپیتان این تیم مسلم مسیگر، بازیکن با تجربه تیم ملی است. مسیگر در گفت‌وگو با ایسنا درباره این قهرمانی و شرایط مسابقات اظهار کرد: به خاطر شرایط کرونایی، لیگ ما نسبت به سال‌های قبل متفاوت برگزار شد و این یک تجربه جدید برای ما بود و هر دو هفته به صورت متمرکز بازی می‌کردیم. در دور اول با ۶ برد قهرمان شدیم و در دور دوم هم با پیروزی در همه بازی‌ها راهی مرحله نهایی شدیم.

او ادامه داد: مرحله نهایی هم به صورت رفت و برگشت انجام شد و تنها باخت ما در دور رفت برابر گلساپوش بود که خدا را شکر در دور برگشت توانستیم این تیم را شکست بدهیم و قهرمان شویم. نمی‌خواهم این موضوع را بیش از حد بزرگ کنم اما نشان دادیم مهد فوتبال ساحلی ایران بوشهر است. در دور نهایی آقای احمدزاده، کاپیتان تیم ملی به ما اضافه شد و واقعا دستش درد نکند چون خیلی به ما کمک کرد. تیم ما کاملا بومی بود. مسئولان تیم ما از چند سال پیش برنامه‌ریزی کرده بودند تا ۹۰ درصد تیم بومی شود. خوشحالی ما بیشتر برای این است که بیشتر تیم ما از بازیکنان بومی تشکیل شده است و با همین تیم مقتدرانه قهرمان شدیم.

مسیگر درباره اینکه نسبت به دیگر تیم‌های لیگ ملی‌پوشان بیشتری در پارس جنوبی بازی می‌کنند هم بیان کرد: ما ملی‌پوش داریم اما بوشهری هستند.

کاپیتان پارس جنوبی درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ در شرایط کرونایی هم توضیح داد: هر سال تا آخر فروردین برنامه مسابقات را به ما می‌دادند اما امسال شرایط طوری بود که نمی‌دانستیم اصلا مسابقات برگزار می‌شود یا نه اما خدا را شکر برنامه‌ریزی که خیلی هم سخت بود، خوب و دقیق انجام شد. البته در دور نهایی برای ما حاشیه ساختند که چرا میزبانی به شهر بوشهر داده شده است. این اصلا دست ما نبود و ما هم کاری به حواشی نداشتیم و توانستیم قهرمان شویم.

مسیگر درباره تیم ملی هم، گفت: آقای هاشم‌پور و دستیارش، محسن نصرالله‌زاده برنامه‌های خیلی خوبی برای ما دارند. به عنوان سرباز تیم ملی وظیفه ما بازی کردن است. وظیفه ما با تجربه‌ها این است که به جوانان انگیزه بدهیم و کمک کنیم تا مسابقات خوبی با تیم ملی داشته باشیم. ما سال قبل هم می‌توانستیم به جام جهانی صعود کنیم ولی انگار خدا نمی‌خواست ما به جام جهانی برویم. البته امسال هم شرایط طوری بود که اردوهای تیم ملی کمتر از سال قبل برگزار شد. ان‌شاءالله امسال به جام جهانی صعود می‌کنیم.

ملی‌پوش تیم فوتبال پارس جنوبی درباره وضعیت مالی بازیکنان فوتبال ساحلی هم اظهار کرد: من خجالت می‌کشم مبلغ قرارداد خودم یا ملی‌پوشان را بگویم. شرایط اقتصادی طوری است که حتی تیم پارس جنوبی هم به مشکل خورده بود. ما تا قبل از مسابقات حتی هزار تومان هم از مبلغ قرارداد این فصل را دریافت نکرده بودیم. امید ما به آینده است تا مبلغ قراردادها تکانی بخورند. 

او در پایان گفت:‌ از همه رسانه‌ها و شبکه ورزش تشکر می‌کنم که مسابقات امسال را تا حد امکان پوشش دادند تا مردم از تلویزیون بازی‌ها را تماشا کنند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه