ارسال به دیگران پرینت

سهم دولت پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس «صفر» می‌شود

وزیر ورزش تاکید دارد که در فرآیند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، دولت هیچ سهمی را برای خود نگه نمی‌دارد.

سهم دولت پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس «صفر» می‌شود

 مسعود سلطانی فر گفت: کار تاریخی و بزرگی بعد از ۴۱ سال برای استقلال و پرسپولیس در حال انجام است و امیدوارم با حمایت همه دوستداران فوتبال و بویژه پیشکسوتان عزیز در آینده نزدیک شاهد واگذاری استقلال و پرسپولیس باشیم.

وی افزود: برای خصوصی شدن دو باشگاه زمان زیادی را برای مذاکره و توافق با دولت و نهادهای مختلف اختصاص دادم و خوشبختانه امروز این واگذاری با اجماع و نظر موافق آقای رئیس جمهور، دولت و تمامی نهادهای مرتبط بصورت کاملا تخصصی و با کمترین خطا توسط سازمان های مسئول صورت می گیرد.

وزیر ورزش تصریح کرد: در پرسپولیس و استقلال آینده دولت هیچ سهمی را از دو باشگاه را برای خود نگه نمی دارد و تماما در فرایند واگذاری در اختیار مردم، هواداران و پیشکسوتان قرار می گیرد.

وزیر ورزش با بیان اینکه با متخصصان زیادی در حوزه اقتصاد و بازار بورس صحبت کرده ام، خاطرنشان کرد: با اطمینان می گویم ورود استقلال و پرسپولیس به بورس، رونق آن را افزایش خواهد داد و کسب و کارهای این بخش بواسطه هواداران میلیونی و جدید الورود رشد زیادی خواهد کرد.

سلطانی فر گفت: مطمئن هستم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، هم سودآوری آنها افزایش پیدا می کند و هم بسیاری از مشکلات مدیریتی و مسائل سالهای گذشته این دو تیم تکرار نخواهد شد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه