ارسال به دیگران پرینت

وضعیت شهرستان خاش عادی نیست

فرماندار خاش اظهار داشت: تمامی بازار خاش بجز خبازیها، سوپرمارکت ها، فروشندگی های عرضه مرغ و قصابی و میوه و تره بار از روز جمعه دوم خردادماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

وضعیت شهرستان خاش عادی نیست

صاحب گل صالحی در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان گفت: شرایط شهرستان عادی نیست، جان مردم حائز اهمیت است و باید خیلی از تصمیمات جهت حفظ جان مردم باشد. 

وی بیان کرد: علی رغم تلاش‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر، اما بدلیل عدم رعایت برخی مردم متاسفانه تمامی تلاش ها ناکام ماند و اعمال محدودیت ها هم تا زمانی که مردم همراهی نکنند موثر نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم باید همراهی کنند و نقش علما، معتمدین و روشنفکران جامعه بسیار مهم است.

وی گفت: نظارت و برخورد با اصناف متخلف و پلمپ  آنها باید به صورت جدی در دستور کار باشد.

صالحی بیان کرد: تعطیلی تمامی ادارات شهرستان خاش در روز شنبه سوم خردادماه بجز ادارات خدمات رسان مورد تاکید است.

فرماندار خاش گفت: افراد دچار مشکوکیت بیماری حتما به مراکز درمانی جهت جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری مراجعه نمایند و از علمای بزرگوار، معتمدین تقاضا داریم با هماهنگی بخشداران و دهیاران از برگزاری مراسمات پرسه و عروسی جلوگیری نمایند.

فرماندار خاش افزود: از مردم تقاضا داریم جهت جلوگیری از شیوع بیماری در تعطیلات عید از سفر به مناطق روستایی خود داری نمایند.

در ادامه جلسه دکتر ارجمندی جانشین ستاد مدیریت کرونا استان طی ارتباط تلفنی پیرامون مسائل مربوط به منطقه در بحث کرونا و اتخاذ تدابیر لازم مطالبی بیان نمود.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه