ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | سود سهام عدالت

زمان واریز سود سهام عدالت در خرداد | ارزش سهام عدالت تا 5 خرداد | برداشت سود سهام عدالت

ارزش سهام عدالت تا 5 خرداد اعلام شد.

زمان واریز سود سهام عدالت در خرداد | ارزش سهام عدالت تا 5 خرداد | برداشت سود سهام عدالت

«محمود حسنلو» اعلام کرد جاماندگان سهام عدالت در سال 99 می‌توانند مشخصات خود را تا 30 اردیبهشت در سایت ارسال کنند و واریز سود سهام عدالت آن‌ها در 31 اردیبهشت انجام خواهد شد.

ارزش سهام عدالت امروز ۴ خرداد ۱۴۰۱

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۷۳هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۵۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۰۵هزار تومان رسیده است.

 

بیشتربخوانید:

خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت

 

سود سهام عدالت

محمود حسنلو معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه (سمات) در روز یکشنبه در گفت و گویی اعلام کرد حدود 2 میلیون افرادی که به دلیل عدم ارائه شماره شبای نامعتبر، موفق به دریافت سود سهام عدالت خود در سال 99 نشدند، می‌توانند هر چه سریع‌تر تا تاریخ 30 اردیبهشت، اطلاعات خود را به منظور شناسایی و واریز سود سهام، در سامانه سجام ثبت نمایند. همچنین سهامداران می‌توانند از طریق مراجعه به سایت سهام عدالت شماره شبای خود را وارد یا ویرایش کنند.

حسنلو در این گفت و گو تلویزیونی با اشاره بر افراد جامانده در سال 99 گفت: « بیش از دو میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت به دلیل نداشتن شماره شبای معتبر سود سهام عدالت برای آنها واریز نشد.» او همچنین تصریح کرد: «این افراد باید به سامانه سجام مراجعه کرده، ثبت نام و اطلاعات خود را وارد کنند تا سود سهام عدالت شأن واریز شود.» و در ادامه افزود: « اگر کسانی که سود سهام عدالت برای آنها واریز نشده توانایی ثبت نام در سامانه سجام را ندارند به سامانه سهام عدالت مراجعه و اقدام به تکمیل اطلاعات و ویرایش شماره شبا برای دریافت این سود کنند.»

معاون فناوری اطلاعات شرکت سپرده گذاری مرکزی در رابطه با افرادی که موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده‌اند گفت: «ممکن است در این یک سال حساب این افراد از سوی بانک‌ها مسدود شده باشد، همچنین عده محدودی از دارندگان حساب بانکی در بانک‌های ادغامی در بانک سپه شماره شبای معتبر نداشتند و بانک سپه نتوانست آنها را شناسایی کند. این عده از افراد در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این سامانه شماره شبای خود را ویرایش کنند تا سود سهام عدالت شأن واریز شود.» او همچنین تاکید کرد که به طور قطع سود سهام عدالت برای افراد جامانده محفوظ است و در صورتیکه اطلاعات آنان اعم از شماره شبای معتبر، شناسایی شود، سود سهام در اسرع وقت برای این افراد واریز خواهد شد. تنها کافیست وارد سایت مربوطه شده و اطلاعات خود را تا 30 اردیبهشت تکمیل نمایند.سود سهام عدالت

وی همچنین در رابطه با افراد فوت شده که دارای سهام عدالت هستند، گفت: « به محض فوت شدن افراد، شماره حساب آنان از سمت بانک مسدود شده و امکان واریز وجه در این حسا‌ب‌ها وجود ندارد.» او همچنین اعلام کرد که اخیرا با کمک قوه قضائیه در پی راه‌اندازی سامانه مختص به شناسایی افراد فوت شده هستند که علاوه بر توزیع سهام عدالت آن شخص بین وارثان، سود انباشته شده سهام آن‌ها تقسیم شود و به حساب وارثان واریز گردد.

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خ ارسالی در

      آخه اینقد دروق تا کی.........

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه