ارسال به دیگران پرینت

حمایت مهدی نصیری از پهلوی

مهدی نصیری: از تهمت‌ زدن به غرضی تا حمایت از پهلوی!

مهدی نصیری، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و سردبیر سابق کیهان و صبح، در مصاحبه‌ با BBC، طرحی برای "ترمیم شکاف بین تاجزاده تا شاهزاده" ارائه کرد!

مهدی نصیری: از تهمت‌ زدن به غرضی تا حمایت از پهلوی!

مهدی نصیری، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و سردبیر سابق کیهان و صبح، در مصاحبه‌ با BBC، طرحی برای "ترمیم شکاف بین تاجزاده تا شاهزاده" ارائه کرد!

نصیری که سابقه‌ای طولانی در تناقض‌گویی، افترا و جنجال‌سازی دارد، در دهه‌ی هفتاد با انتشار کاریکاتوری از غرضی، وزیر مخابرات وقت، و اتهام فساد به او در نشریه‌ی صبح، مشهور شد‌ و خودش و‌ نشریه‌اش را بر سر زبان‌ها انداخت.

این اقدام، منجر به شکایت غرضی و جریمه‌ی مالی نصیری شد.

نصیری و افراد مشابه او‌ تا به حال هیچ‌کار مفیدی برای کشور انجام‌ نداده‌اند، اما به کسی که کمترین کار مفیدش آوردن موبایل در آن سالهای سخت بوده، به دستور سیاسیون حمله کردند.

همین افراد با استفاده از ابزار ارتباطی که امثال غرضی به ایران آوردند و هزینه‌اش را دادند، برای امیال شخصی اطلاع رسانی می‌کنند.

این افراد که برای گروه‌های سیاسی همه چیزشان را می‌دهند اگر نیک‌ به دستاوردهایشان بیاندیشید، جز پیدا کردن محلی برای رانت و فساد هیچ کاری نکرده‌اند.

اتهاماتی که نصیری در گذشته به غرضی وارد کرده بود، هیچگاه ثابت نشدند، در حالی که نصیری از این موضوع نیز به نفع خودش سواستفاده کرد، تا بر بی‌اخلاقی و تناقضات رفتاری‌اش سرپوش بگذارد.

او از طرفی مدعی است در جریان شکایت غرضی، نظام و دادگاه از او حمایت کرده و پرداخت جریمه‌ی مالی‌اش را به عهده گرفته‌اند. و از طرف دیگر می‌گوید عدم توجه دادگاه به افشاگری‌هایش او را از نظام دلسرد کرده و او پس از آن به منتقد جمهوری اسلامی تبدیل شده است!

همین تناقض گفتاری فاحش نشان می‌دهد که این شخص از گذشته تا امروز تنها دنبال جلب توجه و بر سر زبان افتادن به هر قیمتی بوده و هست.

او در انتشار مطالب بدون سند و مدرک سابقه‌ای طولانی دارد.

علاوه بر این، در سال‌های اخیر، نصیری بارها در فضای مجازی به افراد مختلف توهین و افترا زده است.

اکنون نیز نصیری به طور علنی از رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، حمایت می‌کند. غافل از این که مردم فهیم ایران هرگز به افرادی که حزب باد دارند و نان را به نرخ روز می‌خورند، اعتنایی ندارند.

 

به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه