ارسال به دیگران پرینت

سید محمد غرضی | تکذیبیه سید محمد غرضی

تکذیبیه سید محمد غرضی در خصوص مصاحبه جعلی اینترنشنال

تکذیبیه سید محمد غرضی در خصوص مصاحبه جعلی اینترنشنال را در ادامه بخوانید.

تکذیبیه سید محمد غرضی در خصوص مصاحبه جعلی اینترنشنال

توضیحات مسئول رسانه‌ای سید محمد غرضی، در خصوص مصاحبه‌ی پخش‌شده از ایشان در روزنامه‌ی اطلاعات:

در آستانه‌ی سال نو، خبرنگاری به نام آقای «سعید شمس» ضمن تماس با بنده، خواستار مصاحبه با آقای مهندس غرضی شدند. طبق روالی که معمولا مصاحبه‌های ایشان انجام می‌شود، از خبرنگار مربوطه خواستیم سوالاتشان را برای ما بفرستند تا مصاحبه را انجام داده و پاسخ‌ها را به صورت متن تنظیم‌شده برایشان ارسال کنیم.

ایشان سوالات را فرستاد‌ند و مصاحبه همان شب انجام و متن برایشان ارسال شد. که متن پرسش و پاسخ ارسالی به شرح زیر است:

1/ تلخ و شیرین 1401

شیرین‌ترین و بهترین اتفاق سال ۱۴۰۱ این بود که قدرت سیاسی با کشورهای همسایه روابط برادرانه پیدا کرد و این گام مهمی در پیشرفت کشور بود.

تلخ‌ترین اتفاق هم این بود که دلار مسیر صعودی چشمگیری را طی کرد و معیشت مردم دچار مشکلات بسیاری شد. امیدوارم قیمت دلار به اوایل سال ۱۴۰۰ برگردد.

2/ مهم‌ترین موفقیت‌های کشور در سال 1401

مهمترین موفقیت‌ کشور این بود که با وجود از سر گذراندن بحران‌های بسیار، دولت در به دست آوردن رضایت مردم جدی‌تر شد و تلاشش را برای جلب رضایت تمام مردم بیشتر کرد. دیگر موفقیت چشمگیر کشور مایوس شدن قدرتهای خارجی بالاخص دشمنان ملت ایران از به هم خوردن نظم و نظام مملکت بود. این اتفاق بسیار مهمی بود.

3/ پیش‌بینی از 1402

امیدوارم به جای اینکه ارز ارزان به بازار وارد شود، ارز کشور تک نرخی شود. یعنی بانک مرکزی و بازار و غیره همه یک نرخ باشند تا تولید کشور رونق پیدا کرده و اشتغال فعال شود.

 

این تمام جملاتی است که آقای مهندس غرضی در مصاحبه فرمودند (فایل صوتی نیز موجود است) و کلمه‌ای مازاد بر این نه گفته شده و نه چیزی غیر از این برای خبرنگار ارسال شده است.

با این حال آقای سعید شمس بنا به دلایل نامعلوم،‌ جملات متعدد و نامربوطی را به دلخواه خودشان و بدون کسب اجازه، به متن مصاحبه اضافه کرده و مصاحبه‌ای را از زبان آقای مهندس در وب‌سایت روزنامه‌ی اطلاعات منتشر کرده‌اند. 

شبکه‌ معاند اینترنشنال نیز از این فرصت سو استفاده کرده و برش‌هایی از متن اضافه شده به نام مهندس غرضی را به نام ایشان در فضای مجازی منتشر کرده است.

لازم دانستیم اعلام کنیم که مسئولیت این گفتارهای بی پایه و اساس بر عهده‌ی آقای سعید شمس، خبرنگار روزنامه اطلاعات بوده، و سید محمد غرضی، جز جملاتی که بالاتر ذکر شد، اظهارات دیگری نداشته و هر چه از زبان ایشان منتشر شده، کذب محض و شیطنت رسانه‌ای یا شاید دشمنی رسانه‌های معاند برای بدنام کردن افرادی است که هرگز جز عزت مردم ایران، آرزوی دیگری نداشته‌ و گامی جز در جهت سربلندی کشور عزیزمان، برنداشته‌اند.

امید که سال نو، برای مردم عزیز و فهیم ایران، سرشار از بهترین‌ها باشد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

دیدگاه تان را بنویسید

 

دیدگاه

توسعه