ارسال به دیگران پرینت

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

برای اطلاع از فال تاروت امروز 24 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال تاروت امروز | آینده از آن توست! | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

فال تاروت

برای اطلاع از فال تاروت امروز 24 فروردین در ادامه خبر با ما همراه باشید.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت قضاوت : شما امروز نمی توانید به یک نفر که قصد کمک به شما را دارد اعتماد کنید، آن هم به این دلیل که فکر می کنید او برنامه های مخفیانه ای در سر دارد. شاید نپذیرفتن این کمک باعث شود مجبور شوید زحمت بیشتری بکشید، اما در حال حاضر شما نمی توانید به شخصی که از اهداف و نیت هایش مطمئن نیستید اعتماد کنید. نگران نباشید، تنها چیزی که در حال حاضر لازم دارید، داشتن هدف، نقشه ی راه و شجاعت لازم برای رسیدن به مقصد است.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت امپراطور : شما فکر می کنید در نقشه ای که برای رسیدن به موفقیت برای خود کشیده اید همه جزئیات را در نظر گرفته و خودتان را برای هر پیشامد احتمالی آماده کرده اید، اما متأسفانه هیچ گاه نمی توان تمام مشکلات احتمالی را پیش بینی کرد. با این حال، حتی اگر به مشکلی بربخورید هم، با وجود این که واکنش شما چندان سریع نخواهد بود شرایط کیهانی موجود به دادتان خواهد رسید و روزتان را بدون مشکل خاصی پشت سر خواهید گذاشت.

 فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت کیمیاگر : با وجود این که شما اغلب می توانیدهوش و ذکاوت خود را با حرف هایی که می زنید به نمایش بگذارید، امروز این مهارت شما در سخنوری چندان به کارتان نخواهد آمد. شنونده هایتان امروز ممکن است از حرف هایی که می زنید برداشت کاملا اشتباهی داشته باشند و همین موضوع باعث به وجود آمدن تنش ها و چالش هایی برای شما شود. متأسفانه هر چقدر تلاش کنید که حرف هایتان را توجیه کرده و بی گناهی خود را ثابت کنید فقط اوضاع را بدتر خواهید کرد! در چنین شرایطی به نفعتان است که بحث را ادامه ندهید و از طرف مقابلتان فاصله بگیرید.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت ملکه : شما امیدوار هستید که با داشتن کمی سیاست در برخورد با کسی که نظر مخالف با شما دارد از یک برخورد ناخوشایند جلوگیری کنید. با این حال باید در نظر داشته باشید که سکوت کردن به هیچ عنوان روش خوبی نخواهد بود و با بیان نکردن افکار خود در واقع به دیگران چراغ سبزی نشان می دهید تا حتی اگر رفتارشان اشتباه باشد هم همان طوری که خودشان می خواهند پیش بروند. نظر خودتان را به زبان بیاورید، اما فکر نکنید که این تنها روش حل مسائل موجود است و به حرف های بقیه هم گوش بدهید تا بتوانید با همکاری یکدیگر بهترین راه ممکن را پیدا کنید.

 فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت ابله : شما فکر می کنید که با کلمات و حرف های هوشمندانه ی خود خواهید توانست حتی افرادی که از نظر فکری با هم بسیار متفاوت هستند را برای رسیدن به یک هدف مشترک بسیج کنید. با این حال احتمال این که حرف هایتان به جای متحد کردن آنها باعث ایجاد آشوب و بهم ریختگی اوضاع شوند اصلا کم نیست. البته با مهارتی که در حرف زدن دارید خیلی زود کنترل اوضاع را دوباره به دست خواهید گرفت، اما شانس رسیدنتان به نتیجه ی مطلوب چندان زیاد نخواهد بود.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت اعتدال : امروز شما می خواهید که در محل کارتان جدی گرفته شوید، اما ممکن است برای رساندن منظور خود به اطرافیانتان کمی زیاده روی کنید. شما خیلی سرسختانه می خواهید آنها را قانع به پذیرفتن حرف های خود کنید و جایی برای اظهار نظر برایشان باقی نمی گذارید و همین باعث می شود که فکر کنند دارید با آنها بدرفتاری می کنید. اجازه ندهید پافشاری روی حرف هایتان مانع رسیدن شما به موفقیت شود. شاید راه هایی که بقیه پیشنهاد می کنند خیلی بهتر از چیزی باشد که شما مد نظر دارید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت شیطان : امروز ترس و نگرانی ممکن است باعث شود که شما به یکباره کاری را انجام دهید که شاید در شرایط عادی هرگز آن را انجام نمی داده اید. در واقع شما احساس می کنید که دارید فرصتی را از دست می دهید و همین ترس از شکست باعث خواهد شد که کارهایی بکنید و حرف هایی بزنید که پیش از این تمایلی به آنها نداشته اید. چه اشکالی دارد اگر به جای چسبیدن به گذشته به آینده امیدوار باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید برای حفظ فرصت هایی که برایتان پیش می آیند انجام دهید. فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت مرد دار آویز : به نفعتان است مواظب باشید امروز کجاها می روید و چه کارهایی می کنید، در غیر این صورت خودتان را به دردسر بزرگی خواهید انداخت و در دامی گرفتار خواهید شد که رهایی از آن برایتان چندان راحت نخواهد بود. شاید حتی با دانستن خطرناک بودن مسیری که می خواهید در پیش بگیرید وسوسه شوید که آن را امتحان کنید، اما در صورتی که این کار را انجام دهید برای مدتی طولانی آنجا گرفتار خواهید شد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم : امروز بدشانسی و مشکلات دل شما را به درد آورده اند. فکر کردن به گذشته تنها رودی از اشک را بر صورتتان جاری خواهد کرد. این کار را با خودتان نکنید. حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که رو به جلو حرکت کنید. شما نیاز دارید تا کار جدیدی را شروع کرده و کمی هیجان به زندگی خود وارد کنید. بگذارید احساستان به جای محدود کردن شما در گذشته برای پیش رفتن به سوی آینده به شما کمک کند.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت ابله : هرگونه مخالفت با شما و تحت فشار قرار دادنتان برای ایجاد تغییرات تنها باعث خواهد شد با لجبازی و سرسختی بیشتری برای به کرسی نشاندن حرف خودتان تلاش کنید و هر کاری که از دستتان بربیاید برای حفظ موضع خود انجام دهید. شما برنامه ریزی هایتان را برای امروز کرده اید و به هیچ عنوان حاضر نیستید تغییری در آنها ایجاد کنید. متأسفانه این کار امروز به نفع شما تمام نخواهد شد. شاید بهتر باشد امروز کمی کوتاه بیایید و خودتان را در نبردی که محکوم به شکست است خسته نکنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت قدرت : به جای این که خودتان را با مسائل تکراری و خسته کننده که هیچ نتیجه ای هم برای شما ندارد سرگرم کنید، بهتر نیست کار جدیدی را شروع کنید؟ اگر بخواهید پروژه ای که محکوم به شکست است را ادامه بدهید خودتان را در مسیری طولانی و گیج کننده قرار خواهید داد که به احتمال زیاد راه به جایی نخواهد برد. انرژی و توانایی خود را صرف کارهایی بکنید که نوید آینده ای بهتر را به شما می دهند. امروز شاید به یکباره تصمیم بگیرید که در کلاس جدیدی ثبت نام کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

 

کارت خورشید : امروز شرکت در فعالیت های اجتماعی شما را از سردرگمی و ناراحتی ناشی از سر و کله زدن با مشکلات و مسائلی که به مرحله ی بحرانی رسیده اند، نجات خواهد داد. شما در موقعیتی قرار گرفته اید که مجبور هستید تغییرات بزرگی را در زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات شاید با سرعتی اندک و به صورتی غیر قابل لمس پیش بروند، اما بسیار مهم هستند و باید مورد رسیدگی قرار بگیرند. دوستانتان می توانند در این راه کمک قابل توجهی به شما بکنند.

منبع : مجله تصویر زندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه