ارسال به دیگران پرینت

جنگ غزه | توافق اتش بس جنگ غزه

پیشنهاد آتش بس برای جنگ غزه‌ | شروط حماس برای توافق اتش بس

الجزیره به نقل از برخی منابع شروط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس را منتشر کرد. به نقل از الجزیره، برخی منابع اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیشنهاد خود برای برقراری آتش‌بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی ۳ مرحله که هر کدام ۴۲ روز به طول می‌انجامد مشخص کرده است.

پیشنهاد آتش بس برای جنگ غزه‌ | شروط حماس برای توافق اتش بس

شروط حماس برای توافق اتش بس

الجزیره به نقل از برخی منابع شروط جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس برای دستیابی به توافق آتش‌بس را منتشر کرد. به نقل از الجزیره، برخی منابع اعلام کردند که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیشنهاد خود برای برقراری آتش‌بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی ۳ مرحله که هر کدام ۴۲ روز به طول می‌انجامد مشخص کرده است.

فرانسه درخواست اعلام آتش بس کرد | وزارت خارجه فرانسه چه گفت

بر این اساس حماس در برابر آزادی هر نظامی زن صهیونیست زنده که در اسارت مقاومت است شرط کرده که باید ۵۰ اسیر فلسطینی مشخص‌شده از سوی حماس از جمله ۳۰ اسیر فلسطینی محکوم به حبس ابد از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد شوند.

همچنین بر اساس شروط مطرح‌شده از سوی حماس همراه با آغاز مرحله دوم توافق و پیش از هرگونه مبادله اسیران میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، آتش‌بس دائم اعلام می‌شود.

از دیگر شروط حماس نیز عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از ۲ خیابان «الرشید» و «صلاح‌الدین» در مرحله نخست، جهت بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود و همچنین عبور کمک‌های ارسالی به نوار غزه از این خیابان‌ها است.

علاوه بر این، پیشنهاد حماس شامل تضمین برای آغاز عملیات بازسازی فراگیر نوار غزه و پایان محاصره این باریکه همزمان با آغاز مرحله سوم توافق است

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه