ارسال به دیگران پرینت

غزه | غزه در خون

غزه در خون غوطه ور است | تعداد شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر رسید

وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و احتمال افزایش دوباره شهدا را نیز اعلام کرد.

غزه در خون غوطه ور است | تعداد شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر رسید

غزه در خون غوطه‌ور شد

وزارت بهداشت غزه از افزایش تعداد شهدای کشتار خیابان الرشید به 104 نفر خبر داد و احتمال افزایش دوباره شهدا را نیز اعلام کرد.

سخنگوی این وزارتخانه در گفتگو با الجزیره گفت: تعداد شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در خیابان الرشید به 104 نفر و تعداد زخمی‌ها به 760 نفر افزایش یافته است.

وی افزود: شهدا و زخمی‌ها به بیمارستان‌های شمال غزه منتقل شده‌اند و کادر پزشکی با امکانات محدود خود در حال رسیدگی به زخمی‌ها هستند.

مخالفت صریح فلسطین با طرح های رژیم صهیونیستی | تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام جنگ دوباره کرد؟

سخنگوی وزارت بهداشت غزه با اشاره به اینکه بیشتر جراحات در بالاتنه بوده، تأکید کرد: احتمال افزایش تعداد شهدا در ساعات آتی وجود دارد.

وی از جامعه بین‌الملل خواست این کشتار رژیم صهیونیستی را متوقف کرده و گذرگاه امنی برای انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد کند.

دفتر ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در بیانیه‌ای این کشتار را محکوم کرد و تأکید کرد که سکوت جامعه بین‌الملل، ارتش اشغالگر را به ادامه این کشتارها تشویق می‌کند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نیز در واکنش به این جنایت گفت: اسرائیل مرتکب جنایات جنگی متعددی در غزه شده و شرایط غزه شبیه به یک حمام خون است.

وی افزود: سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مانع از امدادرسانی نیروهای امدادگر به زخمی‌ها می‌شوند.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل همچنین گفت: تمامی ساکنان غزه در معرض خطر قحطی قرار داشته و تقریبا تمام آنها از آب‌های آلوده می‌نوشند.

وزارت خارجه اردن نیز در بیانیه‌ای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به تجمع فلسطینی‌هایی که در جنوب غزه منتظر رسیدن کمک‌های بشردوستانه بودند، وحشیانه خواند و آن را محکوم کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت خود مدعی شد که صدها فلسطینی هنگام دریافت کمک‌ها در شمال غزه به سربازان این رژیم نزدیک شده‌اند و به همین دلیل آنها به سمت فلسطینی‌ها تیراندازی کرده‌اند.

اشغالگران امروز به سمت هزاران شهروند فلسطینی از شمال نوار غزه که در منطقه "شیخ عجلین" در غرب غزه منتظر رسیدن کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه بودند، شلیک کردند.

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه