ارسال به دیگران پرینت

فال شمع | فال سرنوشت فوری | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع شنبه 5 اسفندماه 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

فال شمع شنبه 5 اسفندماه 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال روزانه واقعی شنبه ۵ اسفند | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.​

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

آینده‌نگری را فراموش نکن و با پس‌انداز اندک امروز سرمایه‌ای قابل توجه می‌توانی بعد از چند سال داشته باشی. گره‌های زندگی را سعی کن خودت باز کنی، زیرا هر کسی مشغول زندگی خودش است.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

فردی با استعداد و توانایی هستی، فقط احتیاج به یک نفر داری که تو را برای راهی شدن و رسیدن به شکوفایی هل بدهد. مدت زیادی از راکد بودنت گذشته است و شاید شرایط تغییر زندگی‌ات را نداری، عزیزم یادت باشد که خواستن توانستن است.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

ظاهرت طوری است که همه فکر می‌کنند که فردی در ناز و نعمت باید باشی و همه چیز در حد عالی خودش می‌باشد. اما کسی خبر از درونت و آن چیزی که واقعا در زندگی‌ات می‌گذرد را ندارد. در دلت و سرت پر از آتش است و از غم و غصه بعضی وقت‌ها به حد انفجار می‌رسی. پس هرچه سریع‌تر با فردی دلسوز و مهربان و باتجربه به مشاوره بنشین و از او راه نجاتی را بخواه تا جلوی پایت بگذار.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

نذر و نیازهایت بالاخره روزی جواب خواهد داد. خودت هم باید دست از تلاش و کوشش و پشتکار و توکل بر خداوند مهربان برنداری. مثبت‌اندیشی راه خوبی برایت می‌تواند باشد و همیشه طوری زندگی کن که به قول معروف به کسی مقروض نباشی.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

برای رسیدن به هدف نهایی هنوز دو مرحله یگر وجود دارد، برنامه‌ریزی دقیق‌تری باید انجام دهی. ورزش کردن در یک باشگاه آدم را مجبور می‌سازد که هر روز یا یک‌روز درمیان به فعالیت‌های بدنی خود ادامه دهد و اگر توانستی دوستی را همراه خود سازی با او صحبت کن و او را همراه خود ساز زیرا با پشت‌گرمی دیگران زود رهایش نخواهی کرد.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

بالاخره روزگار خوش گذراندن تو هم فراخواهد رسید و به مراد دلت که رسیدن به عشق پاکت است به‌زودی خواهی رسید. دشمن از پا ننشسته و شب و روز در فکر گره‌ای در کارت انداختن دارد از افرادی که چنین منفی و حسود می‌باشند دوری کن و یا محلی به حرف‌های آن‌ها نگذار زیرا سیاهی در پایان زمستان بر چهره زغال باقی خواهد ماند.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

برای موفق بودن در عشق و زندگی ترس و تردید به دل راه نده و صبح تا شب برای آن چیزی که می‌خواهی باید تلاش نمایی تا محیط آرامی را در کنار دلداده داشته باشی. این عبارت را به یاد داشته باش که ده‌درصد از زندگی مسایلی است که برای تو اتفاق می‌افتد و نوددرصد آن نحوه رویایی تو با آنهاست.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

در سال تحصیلی باید از خودت کوشش بیشتری نشان بدهی در گذشته فقط به کمترین نمره‌ها قانع بوده‌ای اما دیگر برای هدف‌های بزرگی که در پیش گرفته‌ای باید بیشتر درس بخوانی و اگر پایه‌های بعضی از درس‌هایت ضعیف می‌باشد از معلم خصوصی کمک بگیری.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

برای ساعت‌هایی که باید تمرکز داشته باشی محیط اطرافت را آرام کن و حتی موبایلت را خاموش نگه‌دار تا بتوانی تمرکز بیشتری هنگام داشته باشی و با یک‌بار انجام به نتیجه دلخواهت برسی.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

سعی کن از مادیات دوری گزینی و بیشتر در دنیای معنویات بگذرانی و همیشه قلبی برای کمک کردن به دیگران داشته باشی. اگر کسی خواست تو را محرم راز خود بداند پس از ته قلبت به او گوش بسپار ولی رازش را برای کسی دیگری بازگو نکن.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

قدر دوستان قدیمی و یا دوستان خوب را بدان آنها برایت دلسوزی دارند و نمی‌خواهند برای تو کوچک‌ترین ناراحتی بوجود آید. به‌زودی سرت شلوغ می‌شود و دیگر به قولی وقت سرخاراندن نداری از لحاظ کاری موقعیت هست این خود تو هستی که باید سحرخیز بشوی و از ساعات روزی برای پیشرفت و کسب درآمد استفاده نمایی.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

خودت به سختی می‌توانی مسایل را حل کنی پس به پیش یک مشاور برو و خودت را سبک کن. خرید طلا و جواهر برای آنهایی که مایل به خرید آن هستند پیش می‌آید. استعداد زیادی در موسیقی بعضی‌ها دارند ولی هیچ‌وقت در پی یادگیری آن نمی‌روند. اگر وقت داری و فکر می‌کنی زمان یادگیری موسیقی فرا رسیده است پس اقدام کن و لحظات شادی را سپری با دوستانت داشته باش.

 
 

 

منبع : فرتاک نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه