ارسال به دیگران پرینت

فال شمع | فال سرنوشت فوری | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲

فال شمع  سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال روزانه واقعی سه شنبه ۱ اسفند | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.​

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه امروز متولدین فروردین

گاهی پیش می آید که احساس پیری می کنید و دست به کارهای عجیبی می زنید تا این احساس را از خود دور کنید. اما این راه درستی برای مقابله با این حس نیست. خودتان را همان گونه که هستید دوست داشته باشید و بر روی توانایی های خود تکیه کنید تا به تدریج از احساسات منفی گذشته ی خود فاصله بگیرید.

فال شمع روزانه امروز متولدین اردیبهشت

ممکن است امروز حرف هایی بزنید که واقعا منظور واقعی شما نبوده است و تنها از کلمات بدی برای انتقال احساستان استفاده کرده اید. متاسفانه احتمال آن وجود دارد که از حرف های شما منظور دیگری برداشت شود و دچار دردسر شوید.تا آن جا که برایتان امکان دارد از حرف ها دو پهلو خودداری کنید و صادقانه احسااسات واقعی خود را بیان کنید تا سو تفاهم رفع شود.

فال شمع روزانه امروز متولدین خرداد

هنوز نتوانسته هدف واقعی خود را در زندگی پیدا کنید و به همین دلیل احساس می کنید سردرگم شده اید و در انتخاب راه دچار اشتباه شده اید. رویاپردازی را کنار بگذارید و دنیای واقعی را ببینید و دست از رویاهای بی اساس بردارید.بر روی استعدادها و علائق خود تمرکز کنید تا بتوانید قدم های بعدی خود را درست بردارید.

فال شمع روزانه امروز متولدین تیر

امروز جاذبه ی شما به شما کمک زیادی خواهد کرد. هر جا قدم می گذارید در مرکز توجه هستید و دیگران به راحتی به شما جذب می شوند و به حرف ها و خواسته هایتان گوش می کنند. ممکن است اتفاقاتی بیفتد که چندان از نظرتان خوب نباشد اما نباید سریع در مقابل آن ها واکنش نشان دهید.تا جایی که ممکن است صبور و آرام باشید.

فال شمع روزانه امروز متولدین مرداد

امروز فعالیت های سنگینی باید انجام دهید و مدام در حال دوندگی هستید تا کارها مطابق میلتان پیش برود.سعی کنیددر میان کارهایتان وقتی را در نظر بگیرید تا کمی استراحت کنید. احتمالا برای آن که بتوانید به حقتان برسید, با اشخاصی جر و بحث خواهید کرد اما شما می توانید شرایط را به نفع خود تغییر دهید و به خواسته اتان برسید.

فال شمع روزانه امروز متولدین شهریور

افرادی در زندگیتان هستند که به شما تکیه کرده اند و برای کوچک ترین تصمیمی احتیاج به مشورت و صحبت کردن با شما دارند. شما نیز به خاطر خصوصیات اخلاقی که دارید از این موضوع خرسندید و تا جایی که برایتان امکان دارد به دیگران کمک می کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین مهر

وقت آن رسیده است که از انزوا بیرون بیایید و در جمع های مختلف خودتان و توانایی هایتان را نشان دهید.ابراز وجود کردن در جمع برای شما هراس و دلهره دارد اما به زودی می توانید بر این احساس خود غلبه کنید. ورزش کردن یا فعالیت بدنی می تواند استرس را از شما دور کند و باعث شود کمتر به گذشته فکر کنید پس از همین امروز ورزش را شروع کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین آبان

احساس می کنید از شرایط موجود در زندگی خود راضی نیستید و دوست دارید تغییراتی ایجاد کنید. شاید احساس نارضایتی شما برای آن است که برای رسیدن به خواسته ها و رویاهایتان تلاش نکرده اید! لیستی از اهداف و رویاهایتان تهیه کنید و برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید.شاید نیاز باشد در ابتدا در برخی کلاس های آموزشی شرکت کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین آذر

تنبلی و رخوت عجیبی گریبان گیرتان شده است.به نظر می رسد علاقه ای برای پیشبرد کارهایتان ندارید.این که همیشه منتظر یک فرصت خوب باشید, باعث شده است دست از تلاش کردن برای رویاهایتان بردارید! صحبت کردن با افراد موفق می تواند انگیزه را در شما زنده کند اما قبل از آن باید قلبتان را بر روی انتقادات سازنده و نصیحت های دیگران باز کنید تا به موفقیت برسید.

فال شمع روزانه امروز متولدین دی

فردی را ملاقات خواهید کرد که ممکن است حرف های ناخوشایندی به شما بزند یا عملکرد شما را مورد انتقاد قرار دهد اما این اتفاق نباید تمایل شما برای پیشرفت را از بین ببرد به خودتان و انتخاب هایتان ایمان داشته باشید. به تازگی با شخصی آشنا شده اید که علائق و تمایلات مشترکی دارید و وقت هایی که در کنار او هستید گذر زمان را فراموش می کنید.

فال شمع روزانه امروز متولدین بهمن

اگر قصد دارید در جایی سرمایه گذاری کنید یا خرید و فروشی انجام دهید, بهتر است حواس خود را جمع کنید و ریسک نکنید. به حرف های طرف مقابلتان به خوبی گوش کنید و به آن ها فکر کنید. قبل از تحقیق و مشورت کردن, تصمیمی نگیرید.امروز احساس دلتنگی زیادی برای عشقتان دارید پس بهتر است زمانی را برای وقت گذراندن با هم در نظر بگیرید.

فال شمع روزانه امروز متولدین اسفند

به نظر می رسد در روزهای گذشته فعالیت بدنی زیادی نداشتید و به همین دلیل کمی بی حوصله هستید پس اگر اهل ورزش نیستید از امروز سعی کنید در برنامه روزانه خود وقتی را برای ورزش در نظر بگیرید. دوست دارید نظرات خود را در یک جمع خانوادگی بیان کنید اما ممکن است نظرات بی پروا و رک شما باعث کدورت و دلخوری شود.

 
 

 

منبع : فرتاک نیوز
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه