ارسال به دیگران پرینت

فال شمع | فال سرنوشت فوری | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ | فال شمع روزانه برای متولدین هر ماه | پیشگویی سریع بخت و سرنوشت

فال شمع چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ 

فال شمع چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال روزانه واقعی چهارشنبه ۱۸ بهمن | فال روزانه متولدین هر ماه | طالعت بسیار روشن است

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.​

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

کمی احساس بی حوصلگی می کنید.اوقات فراغت را بدون برنامه و بیهوده نگذرانید.سعی کنید برای خود یک سرگرمی مفید پیدا کنید تا علاوه بر سرگرمی برای آینده اتان نیز مفید باشد. روز آرامی در پیش خواهید داشت . با اعضای خانواده تان در مورد اتفاقات اخیر صحبت هایی خواهید کرد و یک روز دلنشین را تجربه خواهید کرد.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

 

در فکر آن هستید که شرایط شغلی خود را تغییر دهید و یک شغل دیگر پیدا کنید اما فعلا این تغییر و تحولات به نفع شما نخواهد بود و شما را با مشکل رو به رو می کند ، پس بهتر است شرایط کنونی را حفظ کنید. خبری در مورد مریضی یکی از نزدیکانتان خواهید شنید که برای شما نگران کننده است پس بهتر است برای احوال پرسی نزد او بروید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

امروز تصمیم دارید به گردگیری و تمیز کردن خانه بپردازید و وسائل اضافه اطراف خود را جمع و جور کنید. دوست دارید تغییراتی در خانه و اتاق خود ایجاد کنید اما برای این کار نیاز به زمان دارید و هزینه هایی برای شما در پی دارد پس بهتر است این تغییرات را به روزهای دیگر موکول کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

هفته آینده, روزهای پرکار و شلوغی در پیش خواهید داشت به همین دلیل امروز تصمیم دارید به خودتان استراحت بدهید و فقط کارهایی را انجام دهید که خوشحالتان می کند. دوستان قدیمی خود را ملاقات خواهید کرد و با هم در مورد کارهای و برنامه های خود برای آینده صحبت خواهید کرد و اوقات خوشی با هم سپری می کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

برای حل مشکل یکی از دوستانتان با او بیرون خواهید رفت و با اشخاصی ملاقات خواهید کرد اما به یاد داشته باشید که همیشه اولویت اول هر کاری را خواسته قلبی خودتان در نظر بگیرید. یکی از نزدیکانتان با شما تماس می گیرید و خبرهای خوبی را به شما می دهد که برای آن ها هیجان زده هستید.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

تلاش های مثبت شما برای آن که یک پروژه را تمام کنید بلاخره نتیجه داد و می توانید خود را برای ارائه پروژه آماده کنید. اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و امیدوار باشید.استرس می تواند نتیجه کار را عوض کند پس قبل از ارائه کار مورد نظر خود در مورد نحوه ارائه تمرین کنید تا مشکلی پیش نیاید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

در رابطه با پول خبرهای خوبی خواهید شنید که برای شما خوشحال کننده است و می توانید بدهی های خود را بپردازید اما بهتر است از این به بعد حساب شده تر خرج کنید تا گرفتار نشوید. یکی از اعضای خانواده اتان به سفری چند روزه رفته است و شما احساس دلتنگی زیادی در موردش دارید و کمبودش را احساس می کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

خبرهای غیر منتظره ای خواهید شنید که برای شما تعجب بر انگیز است و نمی دانید دقیقا چه احساسی در مورد این خبرها دارید.بهتر است تا قبل از آن که مطمئن نشده اید در مورد شنیده های خود با کسی صحبت نکنید. موفقیت در رشته تحصیلی دلخواهتان, نیاز به تلاش و برنامه ریزی دارد و بدون مطالعه کافی و پشتکار بالا نمی توان به موفقیت رسید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

به تازگی با شخصی آشنا شده اید که فکر می کنید همان نیمه گم شده شما باشد. بهتر است خیلی هیجان زده نشوید و احساسات خود را بروز ندهید. برای آن که طرف مقابل خود را بشناسید , نیاز به زمان و رفت و آمد بیشتر است.در مورد این رابطه با شخصی مطمئن صحبت کنید و از او کمک بخواهید تا اشتباهی از شما سر نزند.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

سو تفاهماتی در زندگی خصوصی شما پیش آمده است که نتوانسته اید آن را رفع کنید و این موضوع بر روی روابط شما تاثیر گذاشته است. بهتر است کمی فرصت بدهید تا بتوانید در یک موقعیت بدون تنش با هم در این مورد صحبت کنید و سوتفاهمات را رفع کنید.زمان می تواند مشکلات را رفع کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

یک موقعیت برای سفر یا تفریح برایتان پیش آمده است. این تفریح و سرگرمی را از دست ندهید و کمی به خودتان استراحت بدهید تا خستگی هایتان رفع شود. تغییر به خصوصی را در یکی از اعضای خانواده خود احساس می کنید اما در این مورد از او پرس و جو نکنید.اجازه دهید خودش در این مورد با شما صحبت کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

امروز متوجه خواهید شد شخصی که به او اعتماد زیادی داشته اید برخلاف میل شما کارهایی را انجام داده و در کارهایتان مداخله کرده است. قبل از آن که با عصبانیت با او برخورد کنید, دلیل کار او را جویا شوید و در این مورد زود قضاوت نکنید.حتما دلیل قابل توجهی برای کار خود داشته است.

 

 

منبع : فرتاک نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه