ارسال به دیگران پرینت

بیمارستان گاندی | آتش سوزی بیمارستان گاندی

ضلع شرقی بیمارستان طعمه حریق شد | جزئیات آتش سوزی بیمارستان گاندی +ویدئو

رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است.جزئیات تکمیلی در خصوص آتش سوزی بیمارستان گاندی اعلام خواهد شد.

ضلع شرقی بیمارستان طعمه حریق شد | جزئیات آتش سوزی بیمارستان گاندی +ویدئو

 جزئیات آتش سوزی بیمارستان گاندی 

 

 رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است.جزئیات تکمیلی در خصوص  آتش سوزی بیمارستان گاندی اعلام خواهد شد.

سید جلال ملکی دراین‌باره گفـت: دقایقی پیش وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی، واقع در خیابان گاندی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به همراه نردبام، تانکر آب و ... به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این محل آغاز شده است، گفت: جزئیات تکمیلی در خصوص این حادثه اعلام خواهد شد.

آماده‌باش اورژانس درپی حریق بیمارستان گاندی

همچنین، محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران که در محل حادثه حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، از آماده‌باش نیروهای اورژانس درپی این حادثه خبر داد و گفت: اورژانس تهران در سطح شهر تهران به حالت آماده‌باش درآمده است. همچنین دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس نیز به بیمارستان گاندی اعزام شده است.

تخلیه بیمارستان گاندی

۱۹:۳۰ -  رئیس بیمارستان گاندی نیز از تخلیه این بیمارستان خبر داد و گفت: هنوز گزارشی از آسیب وارد به این بیمارستان ندارم. اما حریق از ضلع شرقی بیمارستان آغاز شده است. در حال حاضر نیز مشغول تخلیه بیمارستان هستیم و در صورت نیاز بیماران به بیمارستان‌های دیگر منتقل خواهند شد.

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه