ارسال به دیگران پرینت

شهاب حسینی | شهاب حسینی در گناه فرشته

بازگشت سوپر استار به نمایش خانگی | شهاب حسینی با سریال گناه فرشته برگشت

حضور شهاب حسینی در این سریال یکی از نکات قابل توجه گناه فرشته بود. شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است.

بازگشت سوپر استار به نمایش خانگی |  شهاب حسینی با سریال گناه فرشته برگشت

شهاب حسینی با سریال گناه فرشته برگشت

حضور شهاب حسینی در این سریال یکی از نکات قابل توجه گناه فرشته بود. شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است. 

قسمت اول سریال گناه فرشته به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا نویسنده‌ی سریال های نمایش خانگی مانند قلب یخی و آقازاده، جمعه اول دی ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. حضور شهاب حسینی در این سریال یکی از نکات قابل توجه گناه فرشته بود. پردیس پورعابدینی، امیر آقایی، سامیه لک، مهدی سلطانی و پژمان بازغی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

شهاب حسینی با همسر جوانش در اکران فیلم دیده شدند | شهاب حسینی بعد از این ازدواج پیر‌تر شد

داستان سریال «گناه فرشته»

 سریال گناه فرشته

گناه فرشته قصه قتل مردی (عشیری) توسط خدمتکار زن جوان خانه است که سرآغاز داستانی پیچیده می شود. در قسمت نخست این سریال، حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی ضمن آشنا شدن با این پرونده قتل، سعی کرده است در سمت درست ماجرا بایستد و از مظلوم دفاع کند.

 سریال گناه فرشته

از سوی دیگر امیر آقایی در نقش نوید عشیری سوی دیگر این قصه است که با توجه به قسمت نخست این سریال، کشمکش‌های حامد با نوید در قسمت‌های بعدی تقابل خیر و شر را در سریال پررنگ‌تر می‌کند.

حامد تهرانی در گناه فرشته کیست؟

 سریال گناه فرشته

شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی یک وکیل دادگستری است که در پرونده‌های حقوقی صاحب نام است و ثروت زیادی را به واسطه حسن شهرت کسب کرده است. همسرش نیز شغل وکالت را در پیش گرفته و دختری دارند که در آستانه ۱۴ سالگی است. او مدافع حقوق مظلوم نشان داده شده و تلاشش بر این است که حتی در مهم‌ترین پرونده‌هایی که در دست دارد، جانب انصاف را رعایت کند. در قسمت اول این سریال، صحنه ای از حضور او در دادگاه متهم مفاسد اقتصادی و استفاده از صفات بد در مورد موکل خود در حالی که مدارک تبرئه شدن او را به دادگاه ارائه می‌کند، می بینیم.

 سریال گناه فرشته

همین ویژگی حامد تهرانی باعث می‌شود تا در همان قسمت اول او درگیر پرونده قتل عشیری شود و با فرشته آشنا شده و وکالت او را قبول کند. قتل عشیری آن هم در شب سالگرد مرگ مادر حامد و ارتباط مرگ مشکوک مادر حامد و ارتباط آن با عشیری که مربوط به اتفاقات سال ۸۸ است نشان از یک داستان پر پیچ و خم و تو در تو دارد.

حضور بهروز رضوی در قسمت اول گناه فرشته

بهروز رضوی از گویندگان خوش‌صدا و پیشکسوت عرصه دوبلاژ و رادیو در سریال گناه فرشته پس از سال‌ها که از بازیگری دور بود بار دیگر جلوی دوربین رفته است. شخصیت او یک مرد پرنفوذ را نشان می‌دهد که هم ثروتمند است و هم سعی دارد از پسرش و خانواده فرزندش در مقابل برخی تهدیدها محافظت کند.

نخستین تجربه کارگردانی حامد عنقا

 سریال گناه فرشته

حامد عنقا متولد ۱۳۵۷ در تهران، طراح، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده است. وی از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرده‌است و در دوره‌های مختلف در تلویزیون، سینما و صنعت موسیقی به عنوان طراح، تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار مشارکت داشته و به عنوان مربی و معلم کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف کارآفرینی و خلاقیت در زمینه فرهنگی و هنری فعالیت کرده‌است. جالب است که تحصیلات عنقا، در رشته حقوق قضایی و علوم معارف اسلامی می باشد.

او فیلمنامه نویس سه فیلم سینمایی انتخاب، پوست انداختن و غریب بوده است. حامد عنقا پیش از تجربه کارگردانی گناه فرشته، نویسندگی دو فصل اول قلب یخی، پدر و آقازاده را در سریال های نمایش خانگی در کارنامه خود دارد.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه