ارسال به دیگران پرینت

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش | شهاب حسینی و ساناز ارجمند

شهاب حسینی همه را نگران کرد | صحبت‌های تلخ شهاب حسینی درباره مرگ

شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما از روزی می‌گوید که به تعبیر خودش مرگ را تجربه کرده است.

شهاب حسینی همه را نگران کرد | صحبت‌های تلخ شهاب حسینی درباره مرگ

خبرملت: شهاب حسینی از چهره‌های سرشناس سینمای ایران است که هنر را با بازیگری آغاز کرد و بعد در زمینه‌های اجرا و کارگردانی نیز فعالیت‌هایی را انجام داد. شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ ‌است و ۴۹ سال دارد. شهاب حسینی جوایز متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر جشنواره فیلم برلین و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. شهاب حسینی دو بار ازدواج کرده که ازدواج اول او با پریچهر قنبری و ازدواج دومش با ساناز ارجمند بوده است. شهاب حسینی از همسر اولش دو فرزند دارد.

شهاب حسینی بازیگر مشهور سینما در گفتگو با ایرنا صحبت‌های تلخی را درباره مرگ مطرح کرده است.

شهاب حسینی در این گفتگو بیان می‌کند: من همیشه به مرگ می‌اندیشم برای اینکه حقیقتی بزرگ‌تر از زندگی است؛ برای اینکه سایه مرگ همیشه سرتاسر زندگی را تحت سیطره خود دارد و برای اینکه فکر مرگ مهم‌ترین دغدغه‌ها، نگرانی‌ها، ترس‌ها و آرزوها است و همه چیز ما را تشکیل می‌دهد و همه ما در تلاش هستیم که تا فرصت هست، به امیدها و آرزوهایمان برسیم. این جمله تا فرصت هست درواقع نشان می‌دهد که اگر زندگی واقعیت است، مرگ حقیقت است و گذر می‌کنیم. چیزی قابل فراموش شدن نیست و اتفاقا در اوج موفقیت‌ها و خوشی‌ها و در اوج غم‌ها، ناراحتی‌ها و شکست‌ها، فکر مرگ باعث می‌شود که گذران آن لحظات برای ما آسان‌تر شود.

این بازیگر می‌گوید: جمله معروف این نیز بگذرد به نوعی حاوی این مساله است. مرگ، دروازه‌ای است که ما را به اصل خودمان باز می‌گرداند و زندگی فرصتی است که می‌توانیم در اختیار داشته باشیم که نوع عبورمان را از آن دروازه رقم بزنیم تا شاید گذر بهتری داشته باشیم به آن چیزی که خداوند برای ما رقم زده است. ضمن اعتراف به عجز خودمان در آگاهی و آنچه که می‌دانیم و با وجود همه این پیشرفت‌های علمی و شکافتن هسته اتم و کشف کهکشان‌های دیگر، من فکر می‌کنم که داریم گذران زندگی را پیش می‌بریم و هر روز به مرگ نزدیک می‌شویم.

او می‌افزاید: تصور نمی‌کنم کسی در ناخودآگاهش، به مرگ فکر نکند اگر اینطور هم باشد مثال کبکی است که سر در برف فرو برده. گاها ترس ما باعث می‌شود از فکر کردن درباره مرگ رویگردان شویم و خودمان را به ندیدن بزنیم درحالی که نمی‌خواهیم باور کنیم که مرگ، سایه به سایه ما در حال حرکت است و در هر لحظه‌ای ممکن است که به سراغ ما بیاید و ما را از گردونه خارج کند. البته بنده یک تجربه عملی و کامل را در این خصوص گذراندم. سال ۹۳ دچار عارضه قلبی شدم و به لحظه‌ای رسیدم که در برابر مرگ تسلیم شدم و آنجا کشف بزرگی که کردم این بود که این من بودم که به تمام جهانی که در آن بودم و برای آن ساخته شده بودم، در یک آن بی‌اعتبار می‌شدم و اینکه مطلقا در زندگی، مالک هیچ چیزی نیستم و این حقیقت در آن لحظه، به وضوح و روشنی خورشید به من ثابت شد.

ازدواج شهاب حسینی با دختر 33 ساله

شهاب حسینی، بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران خصوصی فیلم مقیمان ناجا حضور پیدا کرد. شهاب حسینی و همسرش ساناز 17 سال اختلاف سنی دارند. 

تصاویر حضور مشترک شهاب حسینی و چهره سرد همسر این بازیگر در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته و مورد بحث قرار گرفته است.

شهاب حسینی مدتی است که از همسر اولش پریچهر قنبری جدا شده و برای دومین بار با ساناز ارجمند ازدواج کرده است. 

 

1

2

بیوگرافی ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار، اهل شهر مشهد و متولد ۱۳۶۹ است. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد.

شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

ساناز ارجمند

اولین حضور شهاب حسینی و همسرش در محل عمومی

برای نخستین بار در 21 شهریور ماه 1401 در کنار همسر دومش ساناز ارجمند در اکران مردمی فیلم «شین» حاضر شد که بسیار خبرساز شد.

3

همسر اول شهاب حسینی که بود؟

پریچهر قنبری متولد 4 دی ماه 1359 فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران، همسر اول شهاب حسینی است که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند و در سال 1374 ازدواج کردند که ثمره این ازدواج دو فرزند به نام های محمد علی و محمد امین است.

شهاب حسینی در یکی از مصاحبه هایش در مورد سختی های بازیگری و دوری از خانواده اش صحبت کرد و گفت:" بچه های من با مـن خاطرات مشترک زیادی ندارند، انها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچوقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. مـن پدرم را از دست دادم در حالی‌که سال‌هـای آخر نتوانستم وی را آن ‌طور که باید ببینم. این‌ها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای این‌ها چه بـه دست آوردم؟"

 

آیا شهاب حسینی دوباره ازدواج کرده است؟ همسر جدید او کیست؟

علت جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری

پریچهر قنبری و شهاب حسینی چند سالی است از هم جدا شده‌اند اما هیچ کام از آنها به طور رسمی درباره این موضوع صحبت نکرده‌اند. 

پریچهر قنبری در جواب به سوال یکی از فالوور هایش که پرسیده بود :"چرا به سوال ها در مورد زندگی مشترکتان با شهاب حسینی پاسخ نمیدهید؟" گفت:"این صفحه من است و به هر سوالی که دوست داشته باشم پاسخ میدهم!"

عکس های تکان دهنده همسر شهاب حسینی بعد طلاق| کمرش شکست

 
واکنش شهاب حسینی به حاشیه‌های چند سال اخیرش

شهاب حسینی که در سالهای اخیر حاشیه‌های مختلفی را از سر گذرانده است، در اینباره به ایسنا می‌گوید: حاشیه‌ها می‌آیند و می‌روند ولی در نهایت خط سیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می‌گیرد و به دغدغه‌های دیگر کمتر پرداخته می‌شود. من آثارم را ارائه می‌کنم و اگر مورد اقبال قرار بگیرد مسئولیت بیشتری را برایم به دنبال دارد.

او می‌افزاید: مسئله این است که از یک جایی شما باید براساس سهم اجتماعی خود کاری کنید و آنچه انجام می‌دهم طبق نیازی است که به نظرم وجود دارد. من احساس نمی‌کنم که مسیرم را با بازیگری شروع کردم و چون به مدارجی هم رسیدم دیگر همین کافی است. در حیطه کاری خودم احساس می‌کنم دوست دارم این‌ها را کنار هم ادامه دهم و روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم.

او پیشتر با انتشار ویدئویی بلند با انتشار ویدیویی بلند از سینماگران در خواست کرده بود برای پروژ‌ه‌هایشان دیگر سراغ او نیایند و به دشمنانش اعلام کرد دنبال حذفش نباشند چون خودش دنبال راه نجاتی از این حرفه است.

شهاب حسینی در این ویدیو با اعلام اینکه "تحمل بنده حقیر برای خیلی‌ها سخت شده" گفت یک دهه است دنبال کناره‌گیری از حرفه‌ای است که ابتدا در باغ سبز نشان می‌دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند.بز نشان می‌دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند.

 

شهاب حسینی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه