ارسال به دیگران پرینت

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش | شهاب حسینی و محمدرضا گلزار

شهاب حسینی ماشین لاکچری گلزار را سوژه کرد | شوخی بامزه شهاب حسینی با ماشین گلزار

شهاب حسینی پارک کردن ماشین ارزان‌قیمت خودش کنار ماشین لاکچری گلزار را یک کمدی کلاسیک می‌داند.

شهاب حسینی ماشین لاکچری گلزار را سوژه کرد | شوخی بامزه شهاب حسینی با ماشین گلزار

خبرملت: شهاب حسینی از چهره‌های سرشناس سینمای ایران است که هنر را با بازیگری آغاز کرد و بعد در زمینه‌های اجرا و کارگردانی نیز فعالیت‌هایی را انجام داد. شهاب حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ ‌است و ۴۹ سال دارد. شهاب حسینی جوایز متعدد سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن، خرس نقره‌ای بهترین بازیگر جشنواره فیلم برلین و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. شهاب حسینی دو بار ازدواج کرده که ازدواج اول او با پریچهر قنبری و ازدواج دومش با ساناز ارجمند بوده است. شهاب حسینی از همسر اولش دو فرزند دارد.

ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که مربوط به سخنان شهاب حسینی در برنامه همرفیق است.

شهاب حسینی در این برنامه که زنده‌یاد علی انصاریان و رضا صادقی در آن به عنوان مهمان حضور دارند، خاطره‌ای جالب درباره پارک کردن خودرویش در کنار خودروی گرانقیمت محمدرضا گلزار تعریف می‌کند که خاطره‌ای شنیدنی است.

این خاطره مربوط به سال سال ۸۱ و فیلم «زهر عسل» است؛ تنها فیلمی که او با محمدرضا گلزار هم‌بازی بود.

حضور شهاب حسینی و همسر دومش در یک محفل عمومی

شهاب حسینی، بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران به همراه همسر دومش ساناز ارجمند در اکران خصوصی فیلم مقیمان ناجا حضور پیدا کرد. شهاب حسینی و همسرش ساناز 17 سال اختلاف سنی دارند.

تصاویر حضور مشترک شهاب حسینی و چهره سرد همسر این بازیگر در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته و مورد بحث قرار گرفته است.

شهاب حسینی مدتی است که از همسر اولش پریچهر قنبری جدا شده و برای دومین بار با ساناز ارجمند ازدواج کرده است. 

1

 

2

واکنش شهاب حسینی به حاشیه‌های چند سال اخیرش

شهاب حسینی که در سالهای اخیر حاشیه‌های مختلفی را از سر گذرانده است، در اینباره به ایسنا می‌گوید: حاشیه‌ها می‌آیند و می‌روند ولی در نهایت خط سیر مشخص است. بازیگری وقت آدم را می‌گیرد و به دغدغه‌های دیگر کمتر پرداخته می‌شود. من آثارم را ارائه می‌کنم و اگر مورد اقبال قرار بگیرد مسئولیت بیشتری را برایم به دنبال دارد.

او می‌افزاید: مسئله این است که از یک جایی شما باید براساس سهم اجتماعی خود کاری کنید و آنچه انجام می‌دهم طبق نیازی است که به نظرم وجود دارد. من احساس نمی‌کنم که مسیرم را با بازیگری شروع کردم و چون به مدارجی هم رسیدم دیگر همین کافی است. در حیطه کاری خودم احساس می‌کنم دوست دارم این‌ها را کنار هم ادامه دهم و روزی که بانی تاسیس یک دانشگاه کاملا تخصصی فقط در رشته سینما باشم آن روز بیش از کارهای بازیگری‌ام به آن یک کار افتخار می‌کنم.

او پیشتر با انتشار ویدئویی بلند با انتشار ویدیویی بلند از سینماگران در خواست کرده بود برای پروژ‌ه‌هایشان دیگر سراغ او نیایند و به دشمنانش اعلام کرد دنبال حذفش نباشند چون خودش دنبال راه نجاتی از این حرفه است.

شهاب حسینی در این ویدیو با اعلام اینکه "تحمل بنده حقیر برای خیلی‌ها سخت شده" گفت یک دهه است دنبال کناره‌گیری از حرفه‌ای است که ابتدا در باغ سبز نشان می‌دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند.بز نشان می‌دهند و سپس به وادی خارستان می‌کشانند.

شهاب حسینی

 

ماجرای صدام شدن شهاب حسینی

به تازگی برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان تهران، با توجه به تغییر چهره او نوشتند که این بازیگر قرار است در فیلمی نقش صدام حسین را ایفا کند؛ موضوعی که شهاب حسینی آن را قویاً رد کرد.

بازیگر مشهور سینما با انتشار بیانیه‌ای تند در بخس استوری اینستاگرامش نوشت: «پیرو دفاع از خود در برابر این موج تازه حمله سایبری به این بنده کوچک، باید عرض کنم که اینجانب کوچکترین اطلاعی از فیلم مذکور نداشته و این شایعه را قویا تکذیب میکنم. چرا که مطابق مرامنامه ای که در حرفه و زندگی خود به آن پایبندم، حتی در برابر کوهی از طلا هم حاضر به ایفای نقش شخصیت های منفور تاریخ، به خصوص شخص منفوری چون صدام که نامش با ریختن خون جوانان غیور و برومند این سرزمین عجین است، نخواهم شد

غرض ورزان بیماری که مدام در پی ایجاد شبهه و حمله به شخصیت اجتماعی اینجانب با روشهای جدید و عجیب در تلاشند، از شناخت کافی از محتوای فکری و جهان بینی بنده دور و عاجزند که همواره تیرشان به سنگ نشسته و در نهایت رو سیاهی نصیب آنها بوده.

توصیه این بنده کوچک به آنان اینست که اگر آن توان و انرژی که صرف تخریب دیگران میکنید و درد بی درمان خود را به واسطه آن موقتا تسکین میبخشید، صرف امور کار و زندگی خود میکردید، شاید امروز شما نیز از نعمت رضایتمندی در زندگی خود بهره ای داشتید که دیگر شفای خود را در زهرآب کین و بخل و حسد جستجو نمیکردید. 

حال آنکه بر عکس شما حس بنده کوچک برای شما ترحم است و برایتان به جهت شفای عاجل و کامل به درگاه خدا دعا میکنم . بلکه از آتش درون خویش رهایی یابید. انشالله.

 با احترام، سید شهاب الدین حسینی.»

واکنش شهاب حسینی به شایعات/ حتی در برابر کوهی از طلا حاضر به انجام این کار نیستم

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه