ارسال به دیگران پرینت

شب های مافیا | سری جدید شب های مافیا

سری جدید شب های مافیا | فصل جدید شب های مافیا کی میاد؟

سری جدید شب های مافیا که به گفته پلتفرم فیلیمو به زودی پخش می‌شود اینبار تغییرات اساسی کرده است. سری های قبلی شب های مافیا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز و بازی بازیگران و چهره‌های شناخته شده مختلف بود است. ولی در سری جدید شب های مافیا که با نام "شب های مافیا: زودیاک" معرفی شده است اینبار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان و گردانندگی محمد بحرانی انجام می‌شود.

سری جدید شب های مافیا | فصل جدید شب های مافیا کی میاد؟

سری جدید شب های مافیا

سری جدید شب های مافیا که به گفته پلتفرم فیلیمو به زودی پخش می‌شود اینبار تغییرات اساسی کرده است. سری های قبلی شب های مافیا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب و گردانندگی محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز و بازی بازیگران و چهره‌های شناخته شده مختلف بود است. ولی در سری جدید شب های مافیا که با نام "شب های مافیا: زودیاک" معرفی شده است اینبار به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان و گردانندگی محمد بحرانی انجام می‌شود.

سری جدید (یا فصل پنجم) شب های مافیا با نام زودیاک تفاوتی با فصل‌های قبل دارد و خبر خوب اینکه این‌بار مخاطبان هم می‌توانند در هنگام پخش این گیم شو در این بازی شرکت کنند و مراحل بازی را پیش‌بینی کنند.

قابل ذکر است که برای ضبط قسمت‌های جدید مسابقه شب های مافیا، دکور اختصاصی و امن طراحی شده است که به کیفیت بهتر بازی و رفع شائبه‌ها کمک می‌کند. روند مسابقه شبهای مافیا هم به این شکل است که؛ هر فصل شامل ۴ بازی و ۱۲ شرکت کننده، در قالب دو گروه «مافیا» و «شهروند» است که با هم به رقابت می‌پردازند.

شب های مافیا: زودیاک

 به گفته فیلیمو سری جدید شب های مافیا یا شب های مافیا: زودیاک قرار است با سناریو اصلی و کلاسیکش پسش برود و این‌بار یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا افتاده است که به بنظر می‌رسد قرار است تغییراتی در سناریو داشته باشد و یا نقش جدیدی به سریال اضافه شود.

ولی شاید برایتان این سوال پیش بیاید که زودیاک کیست و دلیل انتخاب این نام چیست؟

زودیاک کیست؟

زودیاک یا زودیاک قاتل نام مستعار قاتل زنجیره‌ای است که یکی از مرموزترین قاتل‌های سریالی تاریخ آمریکا است. شخصی که پس از قتل سوژه‌های خود، دست‌نوشته‌ها و سرنخ‌هایی برجای می‌گذاشت که حتی با وجود پیدا شدن مواردی از این دست، با وجود برقراری ارتباط‌های مستقیم و غیرمستقیم پلیس و رسانه با او، هویت زودیاکِ قاتل هرگز کشف نشد؛ موضوعی بسیار عجیب و ترسناک که از سال ۱۹۶۰ (دوره‌ی آغاز قتل‌های سریال زودیاک) تا امسال همچنان یک راز سربه‌مهر به‌شمار می‌رود. 

زودیاک قاتل با حداقل پنج قتل در کالیفرنیای شمالی در سال‌های 1968 و 1969 مرتبط بود و ممکن است مسئول قتل‌های بیشتری نیز  باشد. او از سال 1969 تا 1974 قبل از قطع ناگهانی ارتباط، از طریق نامه هایی که به روزنامه های منطقه ارسال می شد، پلیس را مسخره و تهدید می کرد. با وجود تحقیقات فشرده، هیچ کس به خاطر این جنایات دستگیر نشد و پرونده همچنان مفتوح است. رمز و راز پیرامون این قتل ها موضوع کتاب ها و فیلم های متعددی بوده است، از جمله فیلم تحسین شده دیوید فینچر، کارگردان فیلم زودیاک در سال 2007.

حواشی سری جدید شب های مافیا

بعد از معرفی این سریال و معرفی عوامل و بازیگران ایمان صفا دست به افشاگری جالبی می‌زند.ایمان صفا از ذکر نام او به عنوان بازیگر در این سریال بسیار تعجب می‌کند.

صفا گفته که اصلا از این مسئله خبر ندارد و کسی در این رابطه با او هماهنگی انجام نداده است.

ایمان صفا در این رابطه نوشت:

افشاگری باورنکردنی ایمان صفا علیه برنامه شب های مافیا: زودیاک

بازیگران شب های مافیا: زودیاک

در سری جدید شب های مافیا علاوه بر بازیگرانی که در سری های پیش بوده‌اند چهره‌های جدیدی را مشاهده می‌کنیم از جمله: فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، جواد خیابانی و … حضور خواهند داشت.

 

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه