ارسال به دیگران پرینت

قسمت جدید شب های مافیا و ساخت ایران در نوروز 1401 در فیلیمو

سری جدید رئالیتی شو شب های مافیا، در نوروز 1401 از فیلیمو پخش می‌شود و علاقمندان به این برنامه می‌توانند آن را در ایام تعطیلات و در اوقات فراغت دنبال کنند. این مجموعه از روز یکشنبه 29 اسفند در این پلتفرم به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه، اسامی شرکت کنندگان و زمان دقیق پخش این برنامه اعلام می‌شود.

قسمت جدید شب های مافیا و ساخت ایران در نوروز 1401 در فیلیمو

سری جدید رئالیتی شو شب های مافیا، در نوروز 1401 از فیلیمو پخش می‌شود و علاقمندان به این برنامه می‌توانند آن را در ایام تعطیلات و در اوقات فراغت دنبال کنند. این مجموعه از روز یکشنبه 29 اسفند در این پلتفرم به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه، اسامی شرکت کنندگان و زمان دقیق پخش این برنامه اعلام می‌شود.

 

ای مجموعه یک برنامه نمایش خانگی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر پایه بازی مافیا ساخته شده است. این مجموعه به صورت فصل به فصل نمایش داده می‌شود و در هر فصل آن 12 شرکت کننده از افراد مشهور و بازیگران در آن دعوت می‌شوند و به صورت واقعی بازی می‌کنند. جذابیت این مجموعه به خاطر بازی واقعی شرکت کننده‌ها، فارغ از هر گونه دوستی و همکار بودن آن‌ها می‌باشد. که در آن هر فرد تلاش می‌کند تا خود را تبرئه کند و وارد بحث‌های جالبی با دیگر نفرات خواهد شد که می‌تواند بیننده را ساعت‌ها به خود جذب کند.

در سریال شب های مافیا شرکت کننده‌ها به دو دسته شهروند (اکثریت) و مافیا (اقلیت) تقسیم می‌شوند که در آن جز گرداننده و صاحب نقش‌ها، کسی از نقش دیگری مطلع نیست. شهروندان با آزمون و خطا، اتهام زنی، دفاع و رای گیری، تلاش می‌کنند مافیا ها را شناسایی کنند و شهر را از آن‌ها خالی کنند و مافیاها در صورتی پیروز می‌شوند که تعدادشان با شهروندان برابر گردد. هر روز پس از گفتگو با رأی گیری دور اول شرکت کنندگانی که بیشترین اتهام به سمت آن‌هاست از خود دفاع می‌کنند و در نیمروز که چشمان بازیکنان بسته است رأی گیری دوم انجام می‌شود و یک نفر از بازی حذف می‌شود.

این بازی در مجموعه مافیا با گردانندگی محمد رضا علیمردانی انجام می‌شود و یکی از پر بیینده ترین رئالیتی شو های ایران می‌باشد.

در فصل سوم کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده، ایفای نقش می‌کرد که به دلایل کاری نتوانست در سری چهارم حضور داشته باشد و بار دیگر محمد رضا علیمردانی برنامه را اجرا می‌کند. در فصل جدید این رئالیتی شو، تغییرات کمی در نقش‌ها و کارت‌های حرکت آخر اعمال شده که باعث جذاب تر شدن این مجموعه خواهد شد.

بازیگرانی که در فصل چهارم مجموعه مافیا شرکت کرده اند را معرفی می‌کنیم:

علی اوجی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، کاوه سماک باشی، سید بشیر حسینی، معین زندی، رامین راستاد، علیرضا خمسه، منوچهر هادی، وحید آقاپور شرکت کنندگان این فصل هستند.

قسمت جدید سریال جیران هم اکنون در فیلیمو برای بینندگان قابل دسترس می‌باشد.

سریال پر مخاطب و زیبای ساخت ایران 3 در پلتفرم فیلیمو در تعطیلات نوروزی به نمایش در می‌آید. برای توضیحات تکمیلی در مورد این سریال با ما همراه باشید.

به دنبال استقبال خوبی که بینندگان از فصل دوم و سوم مجموعه ساخت ایران داشتند، سازندگان این مجموعه تصمیم به ساخت فصل سوم سریال گرفتند که در فیلیمو در اختیار بینندگان قرار گرفته است و پخش آن از چهارشنبه 25 اسفند روی این پلتفرم آغاز می‌شود و به صورت هفتگی هر چهارشنبه ساعت 8 صبح پخش خواهد شد. تماشای سریال ساخت ایران 3 برای بینندگان در نوروز 1401 سرگرمی جذابی خواهد بود.

این مجموعه در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی احسان لطفیان و شهاب مهربان ساخته شده است. فیلمبرداری این سریال از تیر ماه 1400 با واکسیناسیون کامل عوامل آغاز شد.

فصل اول مجموعه ساخت ایران به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال 90  ساخته شد و فصل دوم آن را برزو نیک نژاد در سال 97 جلوی دوربین برد. کارگردانی فصل سوم این مجموعه توسط بهمن گودرزی در سال 1400 انجام شده است.

در فصل سوم سریال ساخت ایران 3 تغییراتی به وجود آمده است و بازیگران آن تغییر کرده اند. امین حیایی تنها بازیگری است که از فصل اول این سریال به طور ثابت حضور داشته است. علاوه بر محمد رضا گلزار که در این فصل حضور ندارد، بازیگران فصل دوم شامل سحر دولتشاهی، محسن کیایی، سارا بهرامی، مهران احمدی نیز در سری جدید غایب هستند. در این فصل مجید صالحی نقش مقابل امین حیایی را بازی می‌کند که در دو فصل گذشته، محمد رضا گلزار مقابل امین حیایی بازی می‌کرد. حضور ستاره‌هایی همچون مجید صالحی و امین حیایی در فصل 3 این سریال می‌تواند سبب موفقیت این فصل شود و در جذب مخاطب تأثیر زیادی بگذارد.

داستان سریال ساخت ایران 3 به این قرار است:

غلام غواص است و در جنوب ایران کار می‌کند. او به ستاره علاقه مند است. ستاره بدهی زیادی بالا آورده و ظلی حکم جلب او را گرفته است. ستاره از غلام کمک می‌خواهد و غلام برای حل مشکل ستاره از مرتضی کمک می‌گیرد. غلام و مرتضی برای کمک به ستاره کارهای زیادی انجام می‌دهند و خود را به دردسر های فراوانی می‌اندازند. با این وجود هر چه جلو تر می‌روند و موانع را برمی‌دارند، مشکلات دیگری سر راهشان قرار می‌گیرد که باید آن را حل کنند. از طرف دیگر شیرین به دنبال انتقام از شوهر سابقش ستوده می‌باشد و سیاوش به خاطر علاقه ای که به شیرین دارد، باید ستوده را تعقیب کند و بفهمد ستوده دنبال چیست. غلام که از قبل سیاوش را می‌شناسد، برای حل مشکلی که با آن روبرو شده از سیاوش کمک می‌خواهد و این باعث می‌شود که سیاوش هم با غلام و مرتضی همراه شود و داستان انتقام شیرین از ستوده و داستان بدهی ستاره به ظلی به هم گره بخورد.

بازیگران این سریال هم عبارتند از:

امین حیایی: غلامحسین

مجید صالحی: مرتضی

آناهیتا درگاهی: ستاره

الهام کردا: شیرین

هومن برق نورد: ستوده

مینا وحید: مهسا

حسین امیدی: سیاوش

عزت الله مهراوران: سرهنگ

بهرنگ علوی: ظلی

نوشین تبریزی: عاطفه

محمد رضا صولتی: ابی

عزالدین توفیق: سیانکی

عایشه گل جوشکن: آیلا

امیر دژاکام: چرمچی

نادر سلیمانی: خالد

ماهان کشفی: غلامحسن

بردیا گودرزی: کامران

داریوش سلیمی: گلدوست

وحید قاضی زاهدی: مسعود

هادی عطایی: نادر

 

عایشه گل جوشکن، خواننده و بازیگر معروف ترکیه‌ای بعد از بازی در سریال مطرب در ایران محبوبیت زیادی به دست آورد و این بار با عوامل ساخت ایران 3 جلوی دوربین رفت.

بخش‌هایی از این سریال در ترکیه فیلمبرداری شده است و از لحاظ لوکیشن تنوع زیادی دارد که سبب می‌شود این مجموعه برای بیننده جذاب جلوه کند.

دیگر عوامل ساخت سریال ساخت ایران 3:

مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی

دستیار کارگردان: میلاد گروسی

منشی صحنه: مارال فتحی

خواننده: هومن شاهی

مدیر تولید: سجاد رحیمی

طراح لباس: حدیث حسنوند

صدا بردار: امیر حاتمی

 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه