ارسال به دیگران پرینت

قاسم سلیمانی | ترور قاسم سلیمانی

بعد از ترور قاسم سلیمانی یک روز خوش ندیدم! | روایت وزیر خارجه سابق آمریکا

روایات جدید وزیر خارجه سابق آمریکا در دوران ترامپ، در کتاب جدیدش از سختی ها و ناامنی های زندگی اش پس از ترور قاسم سلیمانی گفت.

بعد از ترور قاسم سلیمانی یک روز خوش ندیدم! | روایت وزیر خارجه سابق آمریکا

 ترور قاسم سلیمانی

روایات جدید وزیر خارجه سابق آمریکا در دوران ترامپ، در کتاب جدیدش از سختی ها و ناامنی های زندگی اش پس از ترور قاسم سلیمانی گفت.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا (در دوره ترامپ) در کتاب جدید خود از سختی های زندگی شخصی اش پس از ترور قاسم سلیمانی خبر داده است.

 پمپئو که در زمان ترور قاسم سلیمانی به دستور ترامپ، وزیر خارجه آمریکا بوده در کتاب جدیدش که تحت عنوان «هرگز کوتاه نیا: مبارزه برای آمریکایی که دوستش دارم» چاپ شده، فاش کرده که با وجود ترک منصب دولتی از زمان روی کار آمدن دولت بایدن، اما او و خانواده اش با فرض احتمال انتقام ایران از او و خانواده اش بابت ترور شهید سلیمانی، زندگی عادی ندارند و 24 ساعته تحت حفاظت هستند.

تلخ‌ترین فیلم از لحظه‌ی شهادت حاج قاسم سلیمانی+ویدئو

پمپئو نوشته است: « ما می دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل ایالات متحده را دارد، بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم.»

او با اشاره به اینکه زندگی او و همسر و فرزندش کاملا تحت تاثیر تدابیر و مراقبت های امنیتی است، افزود:« می خواهم برای خرید به خواربارفروشی بروم؟ ماموران امنیتی در حالی که در فروشگاه ارزیابی می کنم که کدام بادمجان رسیده تر به نظر می رسد، من را پوشش می دهند. سوزان (همسر پمپئو) می خواهد موهایش را مرتب کند؟ بیایید امیدوار باشیم که ماموران مخفی حزب الله، سالن آرایشگاه را زیر نظر نداشته باشند. پسرم می خواهد ازدواج کند؟ ماموران امنیتی باید یک تیم پیشرو به کلیسا بفرستند.»

او می افزاید: "من احتمالا دیگر هرگز با ماشین شخصی خودم رانندگی نخواهم کرد یا از سطح حریم خصوصی که قبلا داشتم لذت نخواهم برد."

پمپئو: بعد از ترور سلیمانی زندگی عادی و لذت حریم خصوصی ندارم

گفتنی است بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، حفاظت از مایک پمپئو و برایان هوک ( نماینده ویژه دولت ترامپ در امور ایران) که دو تن از مقامات سابق دولت ترامپ بودند، برای دولت فدرال ماهانه حدود 2 میلیون دلار هزینه در پی داشته است.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه