ارسال به دیگران پرینت

رئیس پدافند غیرعامل | سردار سلیمانی

رئیس پدافند غیرعامل: سردار سلیمانی خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه ایران را رفع کرد

بوی گند جنایات داعش با ادکلن های غربی از بین نمی رود و تاریخ هرگز غرب را نخواهد بخشید.

رئیس پدافند غیرعامل: سردار سلیمانی خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه ایران را رفع کرد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سردار سلیمانی خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه ایران را رفع کرد، گفت: قاسم سلیمانی معادلات امنیت در خاورمیانه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

سردار غلامرضا جلالی در مراسم سالگرد شهید احمد کاظمی با گرامی داشت یاد شهدای استان اصفهان و شهر نجف‌آباد گفت: شهدای ما در تاریخ ماندنی شدند به این دلیل که در مسیر یک تفکر الهی گام برداشتند و آن مسیر فاطمی، حسینی و علوی است.

وی با بیان اینکه شهدا شناسنامه انقلاب اسلامی هستند، افزود: ملت ایران شهادت را افتخار خود می داند و همین شهدا پایه های قدرت ملی کشور را شکل داده اند.

جلالی با اشاره به اینکه نقش شهید احمد کاظمی در فتح خرمشهر کمتر مورد توجه بوده است، گفت: این ویژگی خاص شهدا و سرداران بزرگ ماست که فتوحات آنها در گمنامی است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نقش و خدمات شهید احمد کاظمی در مناطق غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید احمد کاظمی پرونده ناامنی را در شمال غرب کشور مختومه کرد.

جلالی با بیان اینکه یک ویژگی واحد در همه شهدا از قاسم سلیمانی تا احمد کاظمی هست و آن اینکه همگی سربازان ولایت بوده اند، ادامه داد: راه احمد، قاسم، بروجردی، همت و باکری یک استراتژی واحد جهادی و انقلابی است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه سردار سلیمانی در رفع خطر یک جنگ احتمالی ده ساله علیه کشور ایران گفت: قاسم سلیمانی معادلات امنیت در خاورمیانه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: داعش با استراتژی رعب سعی داشت خاورمیانه را در اختیار خود بگیرد اما شجاعت قاسم سلیمانی و سربازانش ذیل تدابیر مقام معظم رهبری طومار آنها را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپایی ها در جنایات داعش در عراق و سوریه شریک هستند، گفت: بوی گند جنایات داعش با ادکلن های غربی از بین نمی رود و تاریخ هرگز غرب را نخواهد بخشید.

جلالی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی با هم افزایی میان چهار ارتش منطقه ای و بهره برداری از ظرفیت هوایی یک کشور فرامنطقه ای داعش را در هم کوبید، گفت: پیروزی بر داعش نشان از ظرفیت و توان جبهه مقاومت در همکاری و هم افزایی در برابر تهدیدات دارد.

وی با بیان اینکه در فرماندهی شهدا به ویژه سردار قاسم سلیمانی و سردار احمد کاظمی شاهد یک اصول مشترک هستیم، گفت: در شخصیت حاج قاسم سلیمانی مردم دوستی و نگاه اجتماعی، مدافع منافع و امنیت ملی بودن، خالص و بی ریا بودن برجسته و ستودنی بود.

وی در خصوص ویژگی های خاص شهید کاظمی نیز گفت: فرمانده مقتدر، دانا و با ذکاوت که هیچ گاه احساس خستگی نمی کرد ویژگی خاصی است که از این شهید در خاطره رزمندگان ثبت شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان با تاکید بر اینکه شهدا از یک تبار و یک شجره طیبه هستند، تاکید کرد: کشور ما برای پیشرفت نیاز به تفکر الگو و اسطوره دارد و امثال بزرگ مردانی از قبیله شهادت همچون سرداران سلیمانی و کاظمی رستم های زمانه امروز ما هستند که راه درست را به جامعه نشان می‌دهند به نحوی که مکتب این شهدا همچون شخصیت خود شهدا بصیرت بخش و راهنماست.

 
 

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه