ارسال به دیگران پرینت

قتل | قتل خونین | قتل خونین زن خیانتکار

نقشه قتل زن خیانتکار | راز پلیدی که باعث قتل عمد شد!

رسیدگی به پرونده این قتل خونین از درگیری‌ای بین دو مرد و یک زن در کرج آغاز شد. که بعد از چندین مرحله محاکمه، زن خیانتکار به نقشه قتل خونین خود اعتراف کرد.برای اطلاع از ماجرای این قتل خونین باما همراه باشید.

نقشه قتل زن خیانتکار | راز پلیدی که باعث قتل عمد شد!

قتل خونین 

رسیدگی به پرونده این قتل خونین از درگیری‌ای بین دو مرد و یک زن در کرج آغاز شد. که بعد از چندین مرحله محاکمه، زن خیانتکار به نقشه قتل خونین خود اعتراف کرد.برای اطلاع از ماجرای این قتل خونین باما همراه باشید.

رسیدگی به این پرونده از 4 سال قبل وزمانی شروع شد که درگیری خونینی بین 2 مرد ویک زن درخانه ای در کمالشهر کرج شروع شد .

مشکوک شدن این آقا داماد کار دستش داد | عروس خودش رو توی روز عروسی کشت!

رابطه سیاه زن خائن با مرد غریبه از وقتی لو رفت که یک روز وقتی شوهر به خانه می‌رسد. سایه ی مرد غریبه را در خانه حس می‌کند . مرد غریبه وقتی با شوهر این زن چشم به چشم می شود درگیری سختی بین آنها رخ می دهد 

زن خیانتکار در این میان ضربه سختی به شوهرش می زند طوری که او نیمه بیهوش می شود. آنگاه با مشارکت مرد غریبه شوهر را به قتل می رسانند. راز قتل شوهر طولی نمی کشد که با حضور گشت پلیس فاش می شود.

درحالیکه زن ادعای های دروغینی داشت در کمترین زمان پلیس توانست پی به راز پلیدش ببرد و رابطه اش با مرد غریبه که نشان می داد سرو سری باهم دارند فاش شد. پلیس مرد غریبه را که مهرداد نام داشت را خیلی زود شناسایی و دستگیر کرد.

این متهم نیز در بازجویی های اولیه حاضر نبود حقیقت را بازگو کند اما او هم مدتی بعد لب به اعتراف گشود و راز پلید ارتباطش با زن خیانتکار را فاش کرد.

با اعتراف های مهرداد بود که او و ساغر در بازسازی صحنه مشارکت در قتل فرید رابرای بازپرس جنایی تشریح کردند.

زن جوان در اظهاراتش گفت: ازدواج اجباری باعث شد من با فرید ازدواج کنم هیچ علاقه ای به او نداشتم و او هم هیچ توجهی به من نداشت تا اینکه با مهرداد که دوستان خانوادگی مان بود درد و دل کردم او با حرفهایش به من آرامش می داد. هرچقدر درباره جدایی به مهرداد میگفتم اما او اعتنایی نمی‌کرد از این وضع خسته شده بودم یک روز که مهرداد به خانه آمده بود ناگهان فرید از راه رسید و همه چیز لو رفت. فرید همیشه مرا کتک میزد از زخم زبان هایش به ستوه آمده بودم .

با صدور کیفرخواست این زوج پای میز محاکمه ایستادند و پس از چندین مرحله محاکمه مهرداد و زن خائن به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس محکوم شد.

قتل وحشتناک زن خیانتکار | متهم: من زنم را کشتم، جسدش را تکه تکه و بعد دفن کردم

پس از چند هفته قضات دیوانعالی مهر تایید قصاص او را امضا کردند و مهرداد در یک قدمی چوبه مرگ قرار گرفت.

این متهم درحالیکه خودش را پس از ۴سال زندگی برزخی در زندان برای مرگ آماده کرده بود اما سرنوشت طور دیگری رقم خورد و او با کمک تیم صلح وسازش توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت ۳۰۰میلیون تومان از قصاص نجات یابد .

و حالا این متهم درانتظار محاکمه عمومی و اعمال ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی است .و به زودی باز دیگر دادگاه کیفری استان البرز محاکمه خواهد شد.

بنا بر این گزارش؛ زن خائن نیز کماکان پشت میله های زندان درانتظار قصاص است

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • گل شیرازی ارسالی در

      خوب نمیشه قضاوت کرد من به عنوان یک زن نیازهای اساسی دارم از جمله نیاز ب مهر و محبت و توجه شوهر....متاسفانه این خانم از این نیازها بی بهره بوده حمایت ازش نمی کنم ولی قضاوتش هم نمی کنم چون خدا بهتر میدانه چه در دل زن می گذشت که مجبور به خیانت شده بعدش هم قتل شوهرش ...حتما جانش به لبش رسیده بود انشالله خدا همه ی مارا ب راه راست هدایت کنه...سپاس از شما عزیزان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه