ارسال به دیگران پرینت

مهدی تاج

آقای رئیس تاج، حرمت صاحبخانه را نگه نداشت | ترکش‌های حضور تاج در یک برنامه تلویزیونی

نکته جالب ماجرا جواب‌های گستاخانه و اظهار بی‌اطلاعی از برخی اتفاقات از سوی مهدی تاج بو. جواد خیابانی و آرش مجیدی با متانتی که به خرج دادند، حرمت مهمان را نگه داشتند اما مهمان حرمت صاحبخانه را نگه نداشت.

آقای رئیس تاج، حرمت صاحبخانه را نگه نداشت | ترکش‌های حضور تاج در یک برنامه تلویزیونی

ترکش‌های حضور مهدی تاج در یک برنامه تلویزیونی

آقای رئیس مهدی تاج، حرمت صاحبخانه را نگه نداشت

 

یاسر رسولی

نویسنده ورزشی

 

مهدی تاج، دوشنبه‌شب در یکی از برنامه‌های پرمخاطب ایام جام جهانی شبکه ورزش برای پاسخگویی حاضر شد؛ برنامه‌ای که محور گفت‌وگو در آن، چگونگی ابعاد شکست کارنامه کی‌روش بود.

نکته جالب ماجرا جواب‌های گستاخانه و اظهار بی‌اطلاعی از برخی اتفاقات از سوی مهدی تاج بو. جواد خیابانی و آرش مجیدی با متانتی که به خرج دادند، حرمت مهمان را نگه داشتند اما مهمان حرمت صاحبخانه را نگه نداشت.

پاسخ‌هایی که مهدی تاج به خیابانی و مجیدی داد، ادبیاتی نبود که در شان ریس فدراسیون فوتبال ایران باشد. 

وقتی خیابانی در مورد پرونده ویلتموس پرسید، تاج پاسخ داد پرونده ویلتموس "تو جیب منه"!! 

این پاسخ چند نکته و سوال را برای جامعه پرشمارِ هواداران فوتبال، ایجاد می‌کند:

جیب یک انسان، جزوی از البسه شخصی یک فرد است. وقتی به شخصی پاسخ می‌دهیم "تو جیب منه" یعنی به شما ربطی ندارد، اما باید گفت جای یک پرونده تخلف مالی آن هم در ابعاد ملی، در جیب شخصی نیست! 

اگر جای پرونده در جیب تاج بود، باید پولش را هم از جیب شخصی‌اش پرداخت می‌کرد نه از پول ایران که سال‌ها نزد ای‌اف‌سی بلوکه شده.

در بخشی دیگر از تاج درباره ارتباط بازیکنان از قبل آمدن کی‌روش پرسیده شد. واقعیت ماجرا با پاسخ‌های طلبکارانه تاج، فرق‌های زیادی داشت. یک سال قبل از آمدن کی‌روش، ارتباطش با برخی از بازیکن‌های تیم شروع شده بود. حتی کی‌روش برنامه بدنسازی هم به آنها می‌داد. حتی تاج در روز رای‌گیری برای حاج‌صفی بلیت شخصی گرفت تا برای رای دادن به تهران بیاید.

البته تاج گفت که عذرخواهی هم کرده اما همه می‌دانند عذرخواهی مهدی تاج کجا و عذرخواهی ریاست فدراسیون قطر و مربی ژاپن کجا!!

نکته اینجاست که تیم تاج، مهدی نبی و قنبرزاده سال‌هاست با هم کار می‌کنند اما بدون اجازه تاج، آب هم نمی‌خورند.  تقرببا اهالی فوتبال می‌دانند من از کاری که آقای نبی کرد خبری ندارم این پاسخ تاج، یعنی بی‌احترامی تمام‌قد به مردم و مجریان برنامه.

تاج آنقدر پشتش به نهادهای بالادستی گرم بوده و هست که  از طرفی همه‌ی گزینه‌های مطرح سرمربیگری مربی تیم ملی  را تایید کرد و از طرفی هم  با کی‌روش تا جام ملت‌ها تمدید قرارداد کرده.

کی‌روش شخصی نیست که بی‌گدار به آب بزند. مینی‌کمپ‌هایی که قبل از جام جهانی برگزار می‌کرد اهداف خاصی داشت. همچنین تغییر نسل ناگهانی که در مقطعی کوتاه در اردوها ایجاد کرد، نشانه‌های گویایی است که کی‌روش تا جام ملت‌ها روی نیمکت تیم ملی ماندگار است.

حالا خبر رسیده برنامه چالشی آفساید که هر روز ساعت ۱۱ با اجرای حسن اسماعیل‌پور به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود، دیروز به بهانه اینکه از مهدی تاج  برای شرکت در مناظره دعوت کرد قطع شد و کل برنامه پخش نشد.

حتی بعد از شهرآورد هم خیابانی بعد از گزارش دربی به توصیه مدیران صداوسیما به سوالات خبرنگاران درباره رفتار ناپسند مهدی تاج پاسخ نداد. حال باید دید این ترکش‌ها گریبان چند برنامه دیگر را خواهد گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مشت نمونه خروار است.

    • ناشناس ارسالی در

      وقتی مهمان زورکی باشد و به زور مهمان شده باشد خب همین است.تعجبی ندارد.کسی که با زد و بند و از بالا به این سمت میرسد میتواند هر حرفی و یا هر کاری رو بخواهد انجام دهد نمونه ای آقا در کشور زیاد است.این هم وضع مدیران کشورمون.

    • چکار داری ارسالی در

      مهمان از این نوع سگ پتی بل ندیده بودیم.با یک تیپا پرتش میکردن بیرون.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه