ارسال به دیگران پرینت

کارلوس کی روش | دراگان اسکوچیچ | کارلوس کی روش در تیم ملی ایران

کی‌روش در آستانه حضور در تیم ملی ایران؟ | اخراج اسکوچیچ با انتخاب مهدی تاج؟

رییس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد که در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تلاش خواهد کرد تا مذاکراتی را با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به تیم ملی انجام دهد.

کی‌روش در آستانه حضور در تیم ملی ایران؟ | اخراج اسکوچیچ با انتخاب مهدی تاج؟
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز (سه‌شنبه) و تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های صدا و سیما جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد. عزیزالله محمدی، مهدی تاج و میرشاد ماجدی سه مدعی رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال هستند که برنامه‌های خود را به اعضای مجمع ارائه دادند.
 

اعضای مجمع پیش از ظهر امروز با ۵۱ رای مهدی تاج رییس اسبق فدراسیون فوتبال را برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب کرد. سیدمیرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به ترتیب ۲۵ و چهار رای نیز کسب کردند. انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال احتمال تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی را افزایش داد.

تاج چندی پیش اعلام کرد که در صورت انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال تلاش خواهد کرد تا مذاکراتی را با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به تیم ملی انجام دهد. 

سرمربی پرتغالی بیش از هشت سال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود که با این تیم ۲ جام جهانی و ۲ جام ملت‌ها را تجربه کرد. وی توانست با تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چهار امتیاز کسب کند اما در ۲ دوره حضور در جام ملت‌ها موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

پیش از این رسانه‌های مصری اعلام کرده بودند که کی‌روش روز سه‌شنبه تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد. 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه