ارسال به دیگران پرینت

امیر دریادار ارتش | بیانیه امیر دریادار ارتش

امیر دریادار ارتش بیانیه صادر کرد

امیر دریادار ارتش بیانیه صادر کرد.

امیر دریادار ارتش بیانیه صادر کرد

امیر دریادار ارتش بیانیه صادر کرد.

امیردریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام به امیر دریادار شهرام ایرانی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

همرزم ارجمند

امیر دریادار ستاد شهرام ایرانی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

هفتم آذرماه؛ حماسه‌ای از جنس عشق است که راست قامتان میهن عاشقانه نجوا کردند و طنینش، نیلگون دریاها را به تلاطم و خروش واداشت. مردان رزم و دریا که حفظ سیادت و تفوق دریایی ایران اسلامی وجهه همت بلندشان است و با دمیدن روح حماسه و ایثار بر کالبد میهن، پرچم "انافتحنا" را بر بلندای شرف و عزت به اهتزازی جاویدان درآورده و انا ربکم الاعلی‌ها را به دست اعماق سپردند و گوهر امنیت و اقتدار را به ارمغان آوردند.

بی‌تردید این رشد و بالندگی راهبردی، اقتدار و سیادت دریایی در آب‌های فرامرزی و بین‌المللی، مرهون روحیه جهادی، عزم و اراده انقلابی آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فضل الهی تداوم آن همچنان دشمنان و بدخواهان میهن اسلامی را بیمناک و در صورت هرگونه خطا، مقهور پاسخ سخت، ضربتی توفانی، ویرانگر و پشیمان کننده آنان خواهد ساخت.

فرا رسیدن هفتم آذرماه "روز نیروی دریایی راهبردی" را با یاد شهیدان والامقام، به جنابعالی و آحاد کارکنان ولایی و شجاع آن نیرو و خانواده‌های صبور و فهیم آنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق و موفقیت روزافزون آن نیرو را در دستیابی به پیشرفت‌های بزرگ متناسب به الزامات و مقتضیات روز و تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (ص) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      انشالا همیشه موفق معین وسرفراز باشید نیرو های عزیز ایران

    • ناشناس ارسالی در

      امیر با این کارها کاری پیش نمی رود ،۴۰سال است خودمان را گول زدیم ،خدا را چکار می کنی

    • ناشناس ارسالی در

      این‌بیانه‌‌فرمانده‌بسیج‌است‌نه‌ارتش

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه