ارسال به دیگران پرینت

ارتش | بیانیه ارتش

ارتش بیانیه داد | ما مشت پولادین ملت ایران هستیم!

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی‌دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

ارتش بیانیه داد |  ما مشت پولادین ملت ایران هستیم!

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه تروریست‌های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی‌دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه های مختلف و استفاده از حربه‌های گوناگون ضد انسانی تلاش می‌کنند مردم را از مسیر انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این‌بار در اقدامی تروریستی آتش کین خود را بر روی مردم بی‌دفاع و شریف و کودکان بیگناه گشودند و با شهادت مظلومانه آن‌ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

بدون تردید، تلاش‌های واهی دشمنان نه‌تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی‌سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان امام(ره) و انقلاب را تقویت می‌نماید.

دشمن با طراحی اغتشاشات اخیر، به‌دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بوده که این اقدام تروریستی نیز بخشی از آن طراحی است. ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش از مردم غیور و بصیر ایران می‌خواهد در شناخت توطئه ها و اهداف گروهک‌های تکفیری و عوامل نا امن کننده امنیت کشور که به استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی وابسته هستند هوشیار و بصیر باشند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی، سکوت سنگین و تعجب‌انگیز مدعیان حقوق بشر و مزدوران خارج نشین که داعیه دفاع از مردم دارند را مصداق بارز نفاق و تزویر دانسته، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت گفته و آمادگی فرزندان غیور ملت ایران در ارتش را برای گرفتن انتقام خون پاک شهدا از دشمنان اسلام و ایران اعلام می‌دارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه‌ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ارتش مشت پولادین حکومته نه ملت

    • ناشناس ارسالی در

      ما ملت بی دفاع ایران از ارتش قهرمان و سپاه پاسداران مقتدر میخواهیم با داعشیان وحشی ؟ کو مله ودمکرات کردستان ؟ جیش الشیطان وهابی شرق کشور و منافقین داخلی و آلبانی نشین برخورد قاطع انجام دهند ما ملت چشم امیدمان به شماها است نه قوه مجریه و قضاییه و مقننه ؟

    • محمد ارسالی در

      احسنت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه