ارسال به دیگران پرینت

ارتش | بیانیه مهم ارتش

ارتش بیانیه داد | بیانیه مهم ارتش منتشر شد

بیانیه مهم ارتش منتشر شد.

ارتش بیانیه داد | بیانیه مهم ارتش منتشر شد

بیانیه مهم ارتش منتشر شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز که دشمن با هجوم همه جانبه و جنگ ترکیبی، نبردی تمام عیار علیه ایران اسلامی را آغاز کرده، لازم است با تأسی از درس آموخته‌های دفاع مقدس و بصیرت، اتحاد و انسجام، تحت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان را در نیل به اهداف شومشان ناکام گذاشته و اهتزاز پرچم مقدس کشور عزیزمان بر قله‍‌های عزت، استقلال و اقتدار را پاس بداریم.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

حماسه غرورآفرین آزادسازی سوسنگرد (پایتخت غیرت و مقاومت)، یکی از افتخارات ماندگار رزمندگان اسلام و مصداق بارز «وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ» است که پس از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود»، با همت و همدلی آحاد رزمندگان دلیر ایران اسلامی اعم از ارتش، سپاه، ستاد جنگ‌های نامنظم، ژاندارمری، جهاد سازندگی، عشایر غیور و مردم مؤمن به ثمر نشست که منشأ این همدلی حضور امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان نماینده امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه در شورای عالی دفاع و هدایت‌های معظم‌له بود.

آزادسازی سوسنگرد، این نقطه کلیدی و حساس منطقه خوزستان از جمله موفقیت‌های اثرگذار جنگ تحمیلی به شمار می‌رود که مانع اجرای نقشه دشمن بعثی در اشغال اهواز و خوزستان و ارتقای روحیه رزم رزمندگان و پیروزی‌های بعدی شد.

در این عملیات علاوه بر مقاومت رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح و نیروهای مردمی و ستاد جنگ‌های نامنظم در سوسنگرد، نقش بی‌بدیل و تعیین‌کننده دلیرمردان لشکر ۹۲ زرهی بویژه تیپ 2 آن لشکر با پشتیبانی خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی، رادارها و موشک‌های پدافند هوایی و خلبانان شجاع هوانیروز و با همراهی و همدلی پاسداران غیور سپاه استان خوزستان در اجرای عملیات مهم و راهبردی شکست محاصره سوسنگرد از یادها نخواهد رفت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز و راحل، شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با فرماندهی معظم کل قوا و گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی سوسنگرد تأکید می‌کند، امروز که دشمن با هجوم همه‌جانبه و جنگ ترکیبی، نبردی تمام‌عیار علیه ایران اسلامی را آغاز کرده، لازم است با تأسی از درس آموخته‌های دفاع مقدس و بصیرت، اتحاد و انسجام، تحت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان را در نیل به اهداف شومشان ناکام گذاشته و اهتزاز پرچم مقدس کشور عزیزمان بر قله‌های عزت، استقلال و اقتدار را پاس بداریم.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مردم ونیروهای امنیتی دارن بیگناه کشته میشن حاضر نیستین بهشون اسلحه بدین حداقل به نیروهای امنیتی سلاح بدید کسی که نمیتونه از جون خودش مراقبت کنه چه طور از جون مردم محافظت میکنه آخه چرا سلاح نمیدین ؟!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      درود خدا بر همه جان بر کفان صدر اسلام رهبری هم چون شیر

    • ناشناس ارسالی در

      روسیه وپوتین جنایتکار وخیانتکار عمدا مانع توافق برجام شدند تا وضعیت کشور اینطور بشه.
      مرور زمان ثابت خواهد کرد که ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی ، اگر نگوییم به دست پوتین بلکه باهماهنگی پوتین بوده
      هر چه بدبختی داریم از دست پوتین جنایتکار است.

    • ناشناس ارسالی در

      آخی

    • نبی ریجیله ارسالی در

      کو ، کجا ، کی ، مگه اونجا هوتیله !!! ( داود گاگا )

    • صادق ارسالی در

      من به عنوان یک منتقد حکومت حاضرم تا از روی جنازه یک یکه آشوبگر جماعت رد بشم. تف به شرف نداشتته تون که از داعش پست ترید. روزی که بچه های محافظ امنیت بمیرن روز حراج ناموس نداشته شما به دست دوستای عربستانی و داعشی تونه.
      شما که داعیه ایرانی بودن دارید تو لشکر عربستان سعودی چه میکنید انگل های نفهم.

    • ناشناس ارسالی در

      مردم گرسنه اند

    • 😪😪😪😪😪😪 ارسالی در

      لعنت برپوتین

    • چنگیز ارسالی در

      دشمن کجابودسرکادم ردم از بی برنامگ ظلم رانت خواری جانشان به ستوه ام ده

    • لبیک یا حسین ارسالی در

      اختشاش گران را نابود کنید نیروهای انتظامی مردم دارن بی گنا گشته میشن تا کعی سبر

    • ناشناس ارسالی در

      جلوتر از اونا تورو باید نابود کنن ! که انقدر احمقی مغز فندقی

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه