ارسال به دیگران پرینت

بررسیهای لازم در رابطه با کسب و کارهای پر درآمد

قصد داریم در این مقاله شما را با مشاغلی همچون مواد خوراکی آشنا نماییم چرا که به عنوان پر درآمد ترین شغلها می باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

بررسیهای لازم در رابطه با کسب و کارهای پر درآمد

قصد داریم در این مقاله شما را با مشاغلی همچون مواد خوراکی آشنا نماییم چرا که به عنوان پر درآمد ترین شغلها می باشد که در ادامه به آن میپردازیم.

خوراک بادمجان

غذاهایی که در آنها از بادمجان استفاده می شود، بسیار مورد توجه ورزشکاران قرار دارد.  یکی از این غذاها خوراک بادمجان کبابی می باشد که سرشار از فیبر می باشد و از بروز مشکلات یبوستی جلوگیری می کند همچنین قیمت خوراک بادمجان در بازارهای اخلی ایران بسیار متفاوت تر از بازارهای صادراتی کی باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

خوراک بادمجان به دلیل استفاده از مواد گیاهی در پخت آن، یکی از غذاهای سالم رژیمی بوده و از جمله غذاهایی می باشد که برای جلوگیری از سرطان توسط پزشکان به آن توصیه می شود. یکی از بهترین وعده های غذایی سنتی که از قدیم در سفره های ایرانیها  قرار داشته، خوراک بادمجان و آش ماست می باشد. همیشه کنار برنج از انواع خورشتها استفاده می کنیم خوراک بادمجان و آش ماست مکمل غذایی هم هستند که نقش برنج و خورشت را در کنار هم دارند.

3-1

خوراک تن ماهی

یکی از محبوب ترین غذاهایی که در ایران بسیار رواج دارد تنواع کنسروها می باشد که امروزه به دلیل نوسانات ارز باعث شده تا قیمت خوراک تن ماهی به صورت متنوعی در بازارها موجود باشد. ماهی یک ماده غذایی بسیار با ارزش و سرشار امگا 3، پروتئین و سایر مواد مغذی و معدنی مورد نیاز برای بدن است که مصرف آن در حفظ سلامت و تقویت اعضای بدن و همچنین بهبود عملکرد سیستم کلی بدن نقش بسزایی دارد.

از دیگر ترکیبات مهمی که در ماهی وجود دارد ویتامین D می باشد که امروزه اغلب مردم از مشکلات ناشی از این ویتامین رنج می برند. ماهی میزان قابل توجهی آهن، فسفر، B12 و B3 نیز دارد که در برای بدن بسیار مفید و حیاتی هستند.

امگا 3 یکی از چندین اسید های چرب ضروری بدن است، که برای رشد بدن بسیار ضروری هستند و در برخی مقالات علمی و پزشکی با عنوان ویتامین F نیز شناخته می شوند.

3-2

خوراک مرغ

امروزه برخی از غذاهای آماده باعث شده تا کا بسیاری از ما راحت تر باشد همچنین قیمت خوراک مرغ امروزه بر اساس مواد اولیه ای که استفاده کی شود کاملا متغیر می باشد. شاید خوراک مرغ یک غذای ساده و نسبتا دم‌دستی به نظر برسد، اما اگر آن را به روشی حرفه‌ای تهیه کنید، می‌تواند یکی از غذای سفره مهمانی‌هایتان هم باشد. خوراک رنگارنگ مرغ، یکی غذای خوشمزه است که هر سلیقه‌ای با آن کنار می‌آید. همه این بهانه‌ها کافی است تا طرز تهیه خوراک مرغ و سیب زمینی مجلسی و جا افتاده را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

یک کاسه با سایز متوسط انتخاب کنید، سیب زمینی‌ها را درشت خرد کنید و درون آن بریزید سپس چند قاشق روغن، نمک، فلفل و پودر آویشن به آن‌ها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا موادی که اضافه کرده‌اید کاملا به خورد سیب زمینی‌ها برود.

3-3

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه