ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد | فال ابجد امروز 27 مهر 1401

فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد | فال ابجد امروز 27 مهر 1401

فال ابجد متولدین فرودین

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

نماد فروردین

تعبیر فال ابجد متولدین فروردین

این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د آ ب

نماد اردیبهشت

تعبیر فال حافظ متولدین اردیبهشت

در این نیت که کرده ای هیچ خیری نیست ازآن چشم پوشی کن. اگر رنج و آسیبی به تو رسیده است به خاطر چشم زخم است. باید صبر کنی تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از خصومت بپرهیز. به زودی تغییر محسوسی در زندگیت پدید می آید به خداوند توکل کن و منتظر بمان.

فال ابجد متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

نماد خرداد

تعبیر فال ابجد متولدین خرداد

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : د آ آ

نماد تیر

تعبیر فال ابجد متولدین تیر

آینده ی خوبی در پیش داری اگر همتت را به کار بگیری، با موفقیت فاصله ای نداری . افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا خداوند تو را در کارهایت یاری دهد به زودی گشایشی در کارها پیدا میشود. از چیزی نگرانی در دل داری، نگران نباش. اگر چیزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خیری در آنست.

فال ابجد متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : د آ د

نماد مرداد

تعبیر فال ابجد متولدین مرداد

قصد و نیتت خوبست. در رحمت به سویت باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده، از آن در امان خواهی بود. در هر کاری با اهلش مشورت کن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش. بخت با تو یار است.

فال ابجد متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ب ب

نماد شهریور

تعبیر فال ابجد متولدین شهریور

نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

فال ابجد متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د د ج

نماد مهر

تعبیر فال ابجد متولدین مهر

قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

فال ابجد متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ب آ ج

نماد آبان

تعبیر فال ابجد متولدین آبان

حاجت و آرزویی داری که برآورده میشود. گشایشی در کارت پیدا میشود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف میشود اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا میکنی. در طالعت فرزند زیاد دیده میشود. فرزندانی خوب و خوش قدم.

فال ابجد متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب د د

نماد آذر

تعبیر فال ابجد متولدین آذر

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فال ابجد متولدین دی

حروف ابجد فال شما : د ب ج

نماد دی

تعبیر فال ابجد متولدین دی

از چیزی دلخور یا غمگین هستی فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است و به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو میرسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو میرسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی تو و هم دوست و آشنا میشود. به زودی کارها بر وفق مراد تو میشود.

فال ابجد متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ج ب آ

نماد بهمن

تعبیر فال ابجد متولدین بهمن

طالعت نیک است و با توکل به خداوند به خواسته ات می رسی. تغییراتی در پیش داری به خداوند توکل کن تا زودتر به مقصود برسی. به همه اعتماد نکن. چیزی یا خبری به تو میرسد که ممکن است خیلی با ارزش نباشد ولی تو را خوشحال میکند. آینده ی روشنی داری و برای رسیدن به آن راه زیادی نمانده است اما باید مراقب اعمال و رفتارت باشی.

فال ابجد متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج ب ب

نماد اسفند

تعبیر فال ابجد متولدین اسفند

طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

 

منبع : طوطیا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه