ارسال به دیگران پرینت

فال | فال ابجد | فال ابجد امروز

فال ابجد | فال ابجد امروز 19 مهر 1401

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

فال ابجد | فال ابجد امروز 19 مهر 1401

فال ابجد امروز

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: تغییرات بزرگی در زندگی تان روی می دهد که موجب می شود به سعادت و خوشبختی برسید. اگر نسبت به روابط عاشقانه خود بی‌تفاوت هستید بدانید که این کار ضربه بزرگی به شما وارد خواهد کرد. کمی نصیحت پذیر باشید و به دنبال اعمال حرام نروید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: در مسیرهای درست زندگی قدم گذاری خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در خود به وجود می آورید،، سعی کنید؛ دست کمک نیازمندان باشید تا خداوند دستگیرتان شود و شما را به هدف هایتان در آینده برساند،، بزودی از طرف شخصی خبرهای خوشحال کننده ای را دریافت خواهید کرد که برایتان آرامش بخش خواهد بود.

شادی

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: آینده روشنی در پیش رو دارید به زودی به هدفها و خواسته‌های خود دست پیدا می کنید و مشکلات زندگی تان را ازبین می برید،، به ثروتی بزرگ خواهید رسید که برایتان موفقیت را در زندگی سرازیر می‌کند و شما را از مشکلات دور خواهد کرد،، سعی کنید؛ نسبت به زندگیتان بدبین نباشید و ناامیدی را از زندگیتان خارج کنید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: طالعت خوب نیست. شخصی با مهربانی به شما نزدیک می شود و می خواهد برایتان دردسر های بسیار زیادی را به وجود بیاورد،، باید بیشتر مراقب خود باشید تا گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید وگرنه برایتان مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورد و شما را گمراه خواهند کرد.

فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: د ب د

تعبیر: فالت خوب است. به زودی در زندگی شما گشایشی ایجاد خواهد شد به آرزوهای قلبی تان خواهید رسید و سربلندی را به دست می آورید،، اگر بیمار هستید از بند بیماری رها می‌شوید و شادی و آرامش را در زندگیتان سرازیر می کنید،، ناراحت و عصبی نباشید به زودی مشکلات شما از بین می‌رود.

 فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: طالعت نیک است. روزگار بر وفق مراد شماست به زودی به هدف و خواسته های قلبی تان دست پیدا خواهید کرد،، و شادی را به دست می آورید،، ازدواجی در پیش رو دارید که زندگیتان را سر و سامان می بخشد. و شما را به خوشبختی و آرامش در زندگی می رساند.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: طالعت خوب است؛ به زودی مراد دلتان حاصل می شود و شما به مقصود خود خواهید رسید،، وسربلندی و موفقیت را در زندگی تان به دست می آورد سعی کنید،، در زندگی تان در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا در آینده بتوانید به هدف هایتان خود را نزدیک کنید و پیروزی را به دست بیاورید.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: رحمت خداوند شامل حالتان می‌شود و از مشکلات خلاص میشوید. اگر تصمیم گرفته اید مسیر تازه ای را برای زندگی تان آغاز کنید سعی کنید حتماً استخاره نمایید. فردی حرف هایی را به شما می زند که بسیار از آن ناراحت می شوید اما به دنبال تلافی عملش نباشید او را به خدا واگذار کنید.

 فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: آ د ج

تعبیر: نیت بسیار بدی دارید و با این کار نه تنها برای خود بلکه برای اطرافیانتان هم دردسر می آفرینید. اگر می خواهید ملکی را معامله کنید سعی کنید در این معامله انصاف را رعایت کنید. شخصی از شما حرف شنوی دارد پس هم اکنون که در موقعیت بدی قرار گرفته او را راهنمایی نمایید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: از تشویش و نگرانی به دور باشید و توکلتان به خداوند باشد، مطمئن باشید که خیلی زود شرایط به نفعتان می شود و می توانید به هر چه که میخواهید برسید. اگر تصمیم به ازدواج گرفته اید در این زمینه بیشتر تحقیق کنید تا خدایی ناکرده شکست نصیبتان نشود.

 فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: آرزویی دارید که به زودی برآورده می‌شود و از مشکلات خلاص می شوید. شاید تصمیم داشته باشید کار مهمی را آغاز کنید اما هم اکنون بخت با شما یار نیست پس از آن صرف نظر کنید. پولی به دستتان می رسد که شرعی و حلال نیست و آن را نباید در زندگی تان به کار ببندید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: اسراری برایتان فاش می شود که شما را ناراحت و غمگین می‌سازد اما تا به کل موضوع آگاه نشدید خودتان و یا کسی را سرزنش نکنید. شخصی کمک تان می کند تا کاری را به سرانجام برسانید و از نظر مالی در موقعیت مناسبی قرار بگیرید سعی کنید همواره در کنار او حضور داشته باشید.

 

منبع : اقتصاد آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه