ارسال به دیگران پرینت

عشق | عشق سابق | پشیمانی عشق سابق

ترفندهایی که باعث می‌شود عشق سابقمان از اینکه ما را از دست داده پشیمان شود

بسیاری از افراد حتی پس از جدایی با همسر سابق خود در ارتباط هستند و این باعث می‌شود که زیادی دیده شوند. همسر سابقتان که قبلاً حضور شما را بدیهی می‌دانست، اگر همان طور که پیش از این دائم در کنار او ظاهر می‌شدید باز هم این کار را ادامه دهید، ارزشی برای شما قائل نخواهد شد

ترفندهایی که باعث می‌شود عشق سابقمان از اینکه ما را از دست داده پشیمان شود

ترفندهایی که باعث می‌شود عشق سابقمان از اینکه ما را از دست داده پشیمان شود

شما می‌توانید با انجام دادن برخی کارها و ایجاد بعضی تغییرات سالم در زندگی خود کاری کنید که فردی که شما را ترک کرده از کارش پشیمان شود. این ترفندهای روانشناختی باعث می‌شود که عشق سابق شما از اینکه دیگر در کنارتان نیست احساس پشیمانی کند.

در دید او باشید اما تماستان را با او محدود کنید

بسیاری از افراد حتی پس از جدایی با همسر سابق خود در ارتباط هستند و این باعث می‌شود که زیادی دیده شوند. همسر سابقتان که قبلاً حضور شما را بدیهی می‌دانست، اگر همان طور که پیش از این دائم در کنار او ظاهر می‌شدید باز هم این کار را ادامه دهید، ارزشی برای شما قائل نخواهد شد. بهترین راه برای پشیمان کردن او این است که تماس خود را محدود کنید و راه‌هایی برای اینکه گاهی در نظرش دیده شوید پیدا کنید.

به فرد بهتری تبدیل شوید

این امکان وجود دارد که عشق سابق شما به دلیل کاری که انجام داده‌ یا نداده‌اید شما را ترک کرده باشد. این دلایل می‌تواند مربوط به نداشتن تناسب اندام، سیگار کشیدن و سایر بدخلقی‌ها، مشکلات اخلاقی، عدم فعالیت و غیره باشد. اگر جدا شده‌اید، بهترین راه برای انتقام گرفتن و پشیمان کردن او برای از دست دادن شما این است که نسخه بهتری از خودتان را ارائه دهید. هر کاری را که در زمانی که با هم بودید انجام ندادید حالا انجام دهید. این اعتماد به نفس شما را بالاتر می‌برد و او را هم پشیمان می‌کند. 

کاری کنید که باور کند شما از او گذشته‌اید

بهترین راه برای عصبانی کردن کسی این است که او را وادار کنید باور کند که دیگر به او فکر نمی‌کنید. در رسانه‌های اجتماعی عشق سابقتان را دنبال نکنید، چیزی در مورد او پست نکنید، پیام‌های ناراحت‌کننده، آهنگ‌ها و نقل قول‌های احساسی نگذارید. این کار باعث می‌شود که فرد متعجب شود که شما کجا رفته‌اید و چگونه توانسته‌اید به راحتی او را فراموش کنید.

به مسافرت بروید

اهمیت سفر در اینجا بسیار زیاد است. این کار نه تنها برای سلامت روان شما خوب است، بلکه یک روش عالی برای برانگیختن حس حسادت دیگران نسبت به شما است. با دوستان خود بیرون بروید، به گروه‌های سفری بپیوندید، تصاویر سرگرم کننده پست کنید و اجازه دهید عکس‌هایتان از حال خوبتان بگویند. فقط شاد بودن را جعل نکنید زیرا پس از مدتی می‌توان از تصاویر فهمید که شما واقعاً شاد نیستید و ادای آن را درمی‌آورید. 

موفق شوید

نمی‌گوییم بروید جایزه نوبل بگیرید. می‌گوییم در کار خود کمی بهتر شوید یا در هر کاری که انجام می‌دهید موفقیت‌هایی کسب کنید. این جدایی را انگیزه خود قرار دهید. این چیزی است که احتمالاً عشق سابق شما آن را نادیده گرفته یا شما و کارتان را دست کم گرفته است. دستاوردهای شما مسلماً باعث می‌شود از اینکه شما را از دست داده پشیمان شود و به هر حال کسب موفقیت برای روحیه خودتان نیز عالی است.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه