ارسال به دیگران پرینت

مصطفی میرسلیم | پسر مصطفی میرسلیم | مهدی میرسلیم

پسر سیاستمدار و نماینده مجلس و نامزد پیشین ریاست جمهوری ایران در زندان + عکس آقازاده مشهور

سید مهدی میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به تحمل ۵ سال حبس محکوم شده است؛ و الان در زندان است.

پسر سیاستمدار و نماینده مجلس و نامزد پیشین ریاست جمهوری ایران در زندان + عکس آقازاده مشهور

پسر مصطفی میرسلیم در زندان است.

​مهدی میرسلیم متولد دهه ۵۰ در تهران، پسر مصطفی میرسلیم، سیاستمدار و نماینده مجلس و نامزد پیشین ریاست جمهوری ایران است. در تیر ماه ۱۴۰۱ خبر بازداشت و دستگیری سید مهدی میرسلیم در رسانه ها منتشر شد.​

او در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعی شدن حکم، در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد.

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده مهدی میرسلیم هم عنوان کرد: سید مهدی میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به تحمل 5 سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع حکم مشخص و معلوم است. بر اساس مقررات محکومیت وی بدون تعارف اجرا شد چون تکلیف ما اجرای قانون بدون تبعیض است.

 وی‌ بر اساس رأی دادگاه، محکوم به حبس است؛ در این ایام از مرخصی استفاده کرده و چند روزی غیبت داشته و الان در زندان است. مرخصی متعاقب مقررات اعطا شده و درباره غیبت هم بر اساس مقررات تصمیم گیری شده است؛ وی در اثنایی که در مرخصی بوده ابراز بیماری کرد. ما بر اساس تکلیف او را به پزشکی قانونی معرفی کردیم که شرایط ‌وی‌ را برای تحمل حبس بلامانع دانسته و به زندان معرفی شده است.

پسر میرسلیم در زندان + عکس

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه