ارسال به دیگران پرینت

اروپا | لیگ اروپا

پیروزی میلان در مقابل دینامو | لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم میلان

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم فوتبال آ.ث میلان مقابل دینامو زاگرب و توقف شاختار مقابل سلتیک پیگیری شد.

پیروزی میلان در مقابل دینامو | لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم میلان

هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد که در نهایت میلان توانست با نتیجه ۳ بر یک دینامو زاگرب را مغلوب کند و شاختار در خانه مقابل سلتیک متوقف شد.

گروه E

میلان ۳ - دینامو زاگرب ۱

داور بازی: خسوس گیل مانزانو

محل برگزاری بازی: ایتالیا، میلان:

ورزشگاه: سن سیرو

میلان در هفته اول لیگ قهرمانان این فصل، تنها یک امتیاز بابت تساوی ۱-۱ خود مقابل سالزبورگ در هفته گذشته کسب کرد و حالا آنها به دنبال کسب هر سه امتیاز در مسابقه خانگی برابر دینامو زاگرب بودند. در سوی مقابل حریف امشب آنها، هفته گذشته در خانه توانست چلسی را با یک گل شکست داده تا زمینه اخراج توماس توخل از این باشگاه را فراهم کند!

میلان در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ، دیووک اوریگی، آنته ربیچ و الساندرو فلورنتزی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

شاگردان استفانو پیولی بازی را بهتر آغار کردند و سرانجام توانستند مزد حملات خود را در دقیقه ۴۵ بگیرند. اولیویه ژیرو توانست از روی نقطه پنالتی گل اول روسونری را به ثمر برساند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی میلان مقابل دینامو در شب درخشش محرمی

صادق محرمی، مدافع راست دینامو زاگرب و لژیونر کشورمان در این دیدار ۶۳ دقیقه بازی کرد و در نیمه اول مانع گلزنی رافائل لیائو شد. در دقیقه ۲۰ بازی بود که رافائل لیائو در فرار و ضد حمله‌ای فوق العاده تا محوطه جریمه دینامو زاگرب پیش رفت و در موقعیت تک به تک و فوق العاده‌ای برای گلزنی قرار گرفت اما پیش از آن که این بازیکن فرصت شوت زدن داشته باشد، صادق محرمی با یک تکل بی نقص از پشت، توپ را به کرنر فرستاد و مانع گلزنی لیائو شد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی میلان مقابل دینامو در شب درخشش محرمی

در دقیقه ۲۸ صادق محرمی فرصت فوق العاده ای را برای گلزنی به دست آورد. او پس از ورود به درون محوطه جریمه، ضربه اش را به سمت دروازه روانه کرد ولی شوت او را مینیان راهی کرنر کرد.

 او در این بازی ۳۴ مرتبه لمس توپ داشت و ۹۰ درصد پاس‌هایش نیز صحیح بود. محرمی یک پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و با ۲ سانتر و یک ارسال بلند، برای آنها ایجاد موقعیت کرد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی میلان مقابل دینامو در شب درخشش محرمی

محرمی همچنین یک شوت درون چارچوب داشت که توسط مینیان مهار شد. این بازیکن همچنین یک تکل موفق در این بازی داشت که دروازه تیمش را نجات داد و از تارنما سوفا اسکور نمره ۶.۶ را کسب کرد.

میلان در همان ابتدا نیمه دوم توانست در دقیقه ۴۷ توسط الکسی سلماکرز اختلاف را به ۲ گل برساند. شاگردان آنته چاچیچ که نمی‌خواستند در این دیدار بازنده باشند، توانستند در دقیقه ۵۶ توسط اورسیچ یکی از گل‌ها را جبران کنند.

اما این پایان کار نبود و پوبگا بازیکن تعویضی میلان توانست در دقیقه ۷۷ گل سوم میلان را به ثمر رساند.

لیگ قهرمانان اروپا؛ پیروزی میلان مقابل دینامو در شب درخشش محرمی

با این نتیجه میلان با ۴ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و دینامو زاگرب با ۳ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

در دیگر دیدار این ساعت از گروه F شاختار در لهستان میزبان سلتیک بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.  

شاختار با وجود خانه‌به‌دوش بودن نتیجه بسیار خوبی در هفته نخست گرفت و توانست با نتیجه ۴ بر یک لایپزیش را مغلوب کند. سلتیک هم با شکست ۳ بر صفر مقابل رئال پا به این دیدار گذاشته بود.

گل سلتیک را در دقیقه ۱۰ بوندارنکو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و میخایلوف مودریک در دقیقه ۲۹ گل شاختار را به ثمر رساند.

با این نتیجه شاختار با ۴ امتیاز در رتبه اول قرار گرفت و سلتیک با یک امتیاز در رتبه سوم ایستاد.

 

منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه