ارسال به دیگران پرینت

لغو تمامی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از شیوع کرونا

فشار مسئولان لیگ و مقامات کشورهای اروپایی به اتحادیه فوتبال اروپا نتیجه داد و سرانجام یوفا مقابل خواسته آن...

لغو تمامی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از شیوع کرونا

فشار مسئولان لیگ و مقامات کشورهای اروپایی به اتحادیه فوتبال اروپا نتیجه داد و سرانجام یوفا مقابل خواسته آنها برای لغو رقابت‌های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا تسلیم شد.

یوفا از مدتی پیش وضعیت لیگ‌های داخلی کشورهای مختلف را زیر نظر داشت و با بحرانی شدن وضعیت در ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، انگلیس و موافقت اکثریت فدراسیون و اتحادیه‌های عضو، این سازمان در نهایت تصمیم به لغو بازی‌های هفته آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا گرفت. این تصمیم در جلسه‌ای از طریق ویدئو کنفرانس با حضور تمامی نمایندگان 55 فدراسیون عضو یوفا، اعضای هیئت مدیره اتحادیه باشگاه‌های اروپا، نمایندگان لیگ‌های اروپایی و نمایندگان فیف‌پرو اتخاذ شد.

پیش از این دستور لغو بازی‌های منچسترسیتی - رئال مادرید و یوونتوس - لیون در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صادر شده بود، اما اکنون بازی‌‌های بایرن مونیخ - چلسی و بارسلونا - ناپولی هم به این فهرست اضافه شده‌اند. علاوه بر این تمامی بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا نیز لغو شده‌اند.

 

در بیانیه یوفا آمده است که علاوه بر بازی‌های هفته آینده لیگ قهرمانان و لیگ اروپا، تمامی بازی‌های لیگ جوانان اروپا نیز لغو شده‌ است. زمان برگزاری دیدارهای لغو شده مشخص نشده اما یوفا از به تعویق افتاده قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا خبر داده است. این قرعه‌کشی قرار بود جمعه هفته آینده برگزار شود.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه