ارسال به دیگران پرینت

بی‌آبرویی دختر جوان | اخاذی از دختر جوان

دختر جوان در استان فارس بی آبرو شد | انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد

دختری که نمی خواست ازدواج کند در استان فارس بی آبرو شد.

دختر جوان در استان فارس بی آبرو شد | انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد

بی‌آبرویی دختر جوان که نمی‌خواست ازدواج کند!

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی فردی جوان خبر داد که با ایجاد صفحه جعلی و قرار دادن تصاویر شاکی در آن، قصد اخاذی از وی و بی‌آبرویی دختر جوان  داشت. سرهنگ "حشمت سلیمانی" در تشریح این خبر گفت: خانمی 20 ساله با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس، مدعی است فردی ناشناس در فضای مجازی با ایجاد صفحه اینستاگرامی و درج شماره تماس آن، برای وی و خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده است که رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی، تخصصی و جمع آوری مدارک و مستندات پرونده، موفق شدند متهم را شناسایی و در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده، لب به اعتراف گشود، تصریح کرد: وی دلیل ارتکاب این جرم را شنیدن جواب منفی از شاکی در خصوص ازدواج عنوان کرد.

بی‌آبرویی دختر جوان و انتقام جویی به بهانه شنیدن جواب رد

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه های اجتماعی، امری مهم محسوب می شود.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه