ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | داشتن رابطه جنسی بهتر

قبل از رابطه جنسی فقط اینها را بخورید | با این مواد غذایی هیجان رابطه جنسی را چند برابر کنید

چه بخواهیم و چه نه رابطه جنسی بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان و شاید یکی از مهم‌ترین آن‌ها باشد. داشتن روابط جنسی خوب در حفظ و تداوم زندگی و عشق تاثیر به‌سزایی دارد چنان‌که نبود آن در بسیاری از مواقع سبب بروز افسردگی و حتی پاشیده‌شدن زندگی زوجین می‌شود.

قبل از رابطه جنسی فقط اینها را بخورید | با این مواد غذایی هیجان رابطه جنسی را چند برابر کنید

داشتن یک رابطه جنسی خوب و هیجان‌انگیز برای یک رابطه عاطفی بسیار مهم است و می‌توان گفت افراد همواره درصدد انجام کاری هستند تا از رابطه خود بهترین و بیش‌ترین لذت را ببرند.

همان‌گونه‌که رابطه جنسی هم مانند هر فعالیت دیگر نیاز به انرژی زیادی دارد و جالب این‌جاست که هر اندازه انرژی بیش‌تری صرف شود بر میزان لذت‌بردن آن نیز افزوده می‌شود. درواقع زوجین باید تغذیه مناسب و خوبی داشته باشند تا بتوانند رابطه جنسی با کیفیت بهتر و بیش‌تری داشته باشند.

هنگامی‌که فرد از مواد مغذی و پرانرژی استفاده کند سطح انرژی در بدن بالاتر می‌رود بنابراین افراد می‌توانند رابطه جنسی طولانی‌تر داشته باشند.

در ادامه به معرفی برخی مواد مغذی می‌پردازیم که می‌تواند انرژی را پس از یک رابطه جنسی خوب که اندازه یک ورزش سنگین از شما کالری می‌سوزاند برگرداند.

پیش از رابطه جنسی چه بخوریم؟

برخی آب‌میوه‌های طبیعی

بسیار توصیه شده است که پیش از رابطه جنسی حتما از نوشیدنی‌های طبیعی مانند آب هویج یا آناناس استفاده کنید. جالب این‌جاست که آب‌میوه را پس از رابطه جنسی هم که معمولا افراد بسیار تشنه می‌شوند گزینه مناسبیست که هم انرژی‌زاست و هم شما را شاداب و قند بدنتان را تامین می‌کند. 

 سیب

پیش از رابطه جنسی از خوردن سیب غافل نشوید. باید بدانید سیب میوه بسیار سودمندیست و به محض خوردن آن قند خون به طرز شگفت‌آوری بالا می‌رود بنابراین در حین از بروز خستگی جلوگیری می‌کند و انرژی بدن را در سراسر رابطه جنسی حفظ می‌کند.

جالب است بدانید سیب نیروی شهوت و تحریک‌پذیری را بالا می‌برد و حس بهتری در سکس برای شما به‌وجود می‌آورد.

تخم مرغ

یکی دیگر از مواد کلیدی و بسیار موثر برای داشتن یک رابطه جنسی باکیفیت تخم‌مرغ است. این ماده غذایی سرشار از ویتامین ب و یک ماده  کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه جنسی پرهیجان و بدون استرس است.

بهتر است خلق‌وخوی خود و تغییرات در آن را جدی بگیرید. دکتر یاول لاچنس رئیس انستیتو تغذیه دانشگاه روتجرز می‌گوید: هرگاه که احساس اضطراب و استرس کردید ویتامین ب نخستین چیزی است که در بدنتان به اتمام رسیده و به آن نیاز دارد. ویتامین ب شما را از استرس دور و به شما کمک می‌کند تا در هنگام رابطه جنسی آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش داده و درجلوگیری از انزال زودرس کمک می‌کند.

برای داشتن رابطه جنسی بهتر چه بخوریم؟

کرفس

به گزارش جامعه ۲۴ ، از سبزیجات دیگری که به کیفیت رابطه جنسی کمک شایانی می‌کند کرفس است. هر ساقه کرفس حاوی اندرواستنون و اندرواستنول است و جالب این‌جاست که این دو ماده سبب می‌شود خانم‌ها بیش‎تر به شما توجه کنند و درواقع نظرشان بیش‌تر به سمت شما جلب می‌شود. 

این ماده به این شکل عمل می‌کند، هنگامی‌که شما یک ساقه کرفس را می‌جوید اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می‌کنید؛ سپس آن‌ها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می‌آیند. فرمون(ماده شیمیایی بودار) تحریک های بدنتان را بالا می برد و باعث می شود تا سیگنال های خوش بو کننده را به بدنتان بفرستد. دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید.

دکتر هیرش براین باور است که  فرمون‌ها فورا تاثیر می‌گیرد پس باید به خانم‌هایی که در اطراف شما هستند توجه کنید که چگونه به سمت شما جذب می‌شوند. 

برای خوردن کرفس خست به خرج ندهید چون افزون‌بر این‌که برای رابطه جنسی مفید است یک غذای کم کالری،با فیبر بالاست و خواص خواص بی‌شماری دارد.

بستنی وانیلی

به‌طورکلی بستنی‌ها انرژی بالایی دارند که به فعالیت بدن کمک می‌کنند. درواقع بستنی‌ها دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفرند و این دو ماده سبب تامین انرژی ماهیچه‌ها در بدن می‌شوند ضمن این‌که تمایلات جنسی را هم بسیار افزایش می‌دهند. 

سارا بروور نویسنده کتاب "محرک‌های جنسی خود را افزایش دهید" براین باور است که کلسیم (۲۰۰ میلی‌گرم در یک کاسه) سبب افزایش لذت جنسی در بدن می‌شود چون ماهیچه‌هایی که کنترل کننده انزال است برای گرفتگی و انقباض به کلسیم نیاز دارند. 

نکته جالب این است که اگر مرد هستید و می‌خواهید از بستنی استفاده کنید بهتر از نوع وانیلی آن بهره ببرید چراکه براساس مطالعه‌ای که بر روی درمان‌های چشایی و بویایی در شیکاگو و موسسه تحقیقات علمی انجام شده است هنگامی‌که مردها بوی وانیل را استشمام می‌کنند، ناخودآگاه آرام می‌شود درواقع بوی وانیل در کاهش استرس آن‌ها تاثیر بسیا زیادی دارد. 

آجیل

یکی دیگر از موادی که باید در برنامه تغذیه روزانه خود همواره داشته باشید آجیل و انواع مغزهاست. در دنیای امروز که مدام با آلودگی هوا و مصرف سیگار و انواع و اقسام آلاینده‌های دیگر در تماسیم باید هر چه بیش‌تر از این مواد بهره ببریم. آجیل‌ها منبعی  غنی از سلنیوم هستند  و سلنیوم ماده‌ایست که سبب سالم‌ نگه‌داشتن اسپرم‌ها می‌شود و به شناور شدن آلاینده‌ها کمک می‌کند.

در مورد میزان باروری مردان پژوهش‌هایی انجام شده است برای نمونه در ایالت کینگدم پژوهش‌گران برای افزایش باروری مردان جذب سلنیوم در آن‌ها را افزایش دادند و نتیجه حیرت‌انگیز بود. 

 کیت آیوب سخنگوی موسسه رژیم آمریکا می‌گوید: آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین ای است، یک آنتی‌اکسیدانی که از سلول‌های اسپرم دربرابر آسیب‌های رادیکال آزد محافظت می‌کند.

ویتامین ث

ویتامین ث برای بدن افراد و به‌ویژه مردان برای داشتن اسپرم‌های باکیفیت اهمیت فراوانی دارد.  یک متخصص تغذیه در فیلادلفیا می‌گوید: مردانی که به‌اندازه کافی ویتامین ث دریافت نمی‌کنند اسپرم‌هایی با کیفیت پایین تولید می‌کنند.

برهمین اساس پژوهش‌گران دانشگاه تگزاس دریافتند مردانی که به‌صورت روزانه دست‌کم ۲۰۰ میلی گرم ویتامین ث مصرف می‌کنند اسپرهای بیش‌تری تولید می‌کنند تا افرادی که ویتامین ث کم‌تری مصرف می‌کنند. ازسوی دیگر ویتامین ث از انبوه‌شدن اسپرم‌ها هم جلوگیری می‌کند. 

همه می‌دانیم پرتقال ویتامین ث زیادی دارد اما جالب این‌جاست که هلوی یخ‌زده و فریز‌شده حتی از پرتقال هم ویتامین ث بیش‌تری دارد.

برای داشتن رابطه جنسی بهتر چه بخوریم؟

 خوراکی‌هایی که باید پس از رابطه جنسی بخورید

ماست یونانی

اگر از ماست خوشتان می‌آید و از خوردنش لذت می‌برید ماست یونانی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای پس از رابطه جنسی باشد. این ماست پروتئین نسبت به ماست‌های معمولی پروتئین بیش‌تری دارد و چون چربی آن هم زیاد است رای بهبود عضلات مفید است. اگر به ماست‌های میوه‌ای علاقه دارید کوشش کنید به این ماست انواع میوه‌ها را بیفزایید تا میزان ویتامین و سایر مواد مغذی که به بدنتان می‌رسد افزایش یابد. 

نودل و ماکارونی

انواع رشته‌فرنگی و ماکارونی و اسپاگتی انرژی بسیار خوبی دارند و می‌توانند پس از رابطه جنسی می‌توانند انرژی شما را  به‌خوبی برگردانند و به فرد احساس سیری دهد. 

آب

یکی از موادی که بدن همواره به آن نیاز دارد آب است پس فراموش نکنید هر روز و به‌ویژه این روزها که هوا بسیار گرم است نوشیدن آب به میزان کافی را فراموش نکنید. نوشیدن آب پس از رابطه جنسی هم اهمیت زیادی دارد. بدن به هنگام رابطه جنسی آب فراوانی از دست می‌دهد که باید حتما جایگزین شود. 

 
بیشتر بخوانید:

آسیب‌های عجیب ناشی از رابطه‌ی جنسی! | آسیب‌های عجیب فعالیت جنسی که نمی‌دانستید

با آسیب‌های ناشی از فعالیت جنسی بیشتر آشنا شویم و از مضرات زیادی آن را بدانیم

 

منبع : جامعه 24
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ما ملت ایران دلمان از رابطه جنسی با خانواده مان سیر شده اصلا دل ودماغ رابطه جنسی نداریم از فقر وگرسنگی والله العظیم راست میگم

      • محمد ارسالی در

        دمت گرم داداش خوب گفتی

    • علی ارسالی در

      تا زمانی که به این شکل مشکلات اقتصادی به مردم فشار می آورد زندگی برای مردم فقیر معنی ومفهوم ندارد چه بسا که بخواهیم خوشی ولذت ببریم از زندگی من از ساعت ۷ صبح تا ۸عصر باید مثل ماشین بدوم تا فقط بتونم پول چندتا دانه نون در بیارم پس زندگی یعنی زجر خودکشی

    • مهمان ارسالی در

      چه جالب که مطالب شما و عکساتون سانسور نمیشه
      عجب !!!!

    • غلام حسین زرین ارسالی در

      پول وقتی نیست خوشی نیست مواد غذایی نیست رابطه جنسی معنی ندارد رابطه جنسی فقط اقایان روحانیان است بس مردم فقیر چی باید رابطه جنسی برقرار کنند پول نیست بدهکاری همیشه هست

    • باران ارسالی در

      عمر مفید زیاد نیست.
      هر چه قدر می توانیداز آن استفاده کنید بخصوص در امر زناشویی.

    • مهدی ارسالی در

      عالی بود

    • ناشناس ارسالی در

      درسته پول نیست .نان نیست آزادی نیست. کار نیست.دلخوشی نیست .عشق نیست.وخیلی چیزهای دیگه برای ایرانیها تبدیل به رویا شده.. اما در عوض جمهوری اسلامی هست.اختلاس هست. آقای خامنه ای هست و همه را به سوی اسلام و بهشت هدایت میکند. و ما ملت همیشه در صحنه مشت محکمی به دهان آمریکا می‌زنیم..تازه امام خمینی گفته آب و برق باید مجانی بشه.. به جای این حرفها برید عکس خامنه را بگردید ببینید در ماه نیست..چونکه عکس خمینی تو ماه دیده میشه اما فقط آدمهای حلال زاده آن را می‌بینند،،

      • ناشناس ارسالی در

        دمت گرم ایول

    • علی ارسالی در

      در اسلام رابطه جنسی بین مرد وزن ارزشمند است تا جایی که وقتی غسل می کنند گناهان پاک می شود ولی مسعولین باید ارامش خاطر مردم فراهم کنند نه کشور را رها کنند به امان خدا گرانی سیستم بدن به هم می ریزد

    • ناشناس ارسالی در

      سلام فرمانده

    • محمد ارسالی در

      توبقدری ضعیف هستی که نمیتونی خودت روشاد داشته باشی وضعف خودراهمش به گردن این واون میندازی

    • M ارسالی در

      اینها رو واسه ما نگید .واسه برادران لبنانی و فلسطینی و عراقی بگید که آزما بهترانندوبا پول ما دارند عشق و حال میکنند.ملت ایران آه ندارند که سودای ناله کنند...تو داری میگی که چی بخورند رابطه جنسی خوبی داشته باشند.خیای بی‌مزه بود.

    • ناشناس ارسالی در

      کو شوهر

      • ناشناس ارسالی در

        منتظر شوهر نباش خواهر من. باید دوست قابل اعتماد پیدا کنی برای این کار. سخته ولی هست.

      • فرهادتوکلی ارسالی در

        والا ماکه ازقصه دیگه بادمون رفته که رابته چیخ

      • سعید ارسالی در

        هست

    • ناشناس ارسالی در

      نخود +آب =آب جوجه یا نخوده آب گوشتی پخته شده +فلفل قرمز و نمک بخورید. خوراک لوبیا چیتی بخورید. گوشت قرمز بخورید. تا تولیده باد،بکنه تا میتونی تو رختخواب بگوزید. تا رودهاتون بازشه هاهاهاخوب و بدش اونجا عطراگین بشه و بدش عطر بزنید. تا خوشبوتر بشه =بوی عطرو بوی گوز=؟

      • ناشناس ارسالی در

        حیوان

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه