ارسال به دیگران پرینت

قدردانی | قدردانی در محل کار | ترفندهایی که رئیستان قدرشما را بداند

رئیستان قدر تلاش‌های شما را نمی‌داند؟ | این ترفندها را به کار بگیرید

علاقه به کار در انسان با قدردانی کردن بیشتر می‌شود. اما اگر کار سخت شما هرگز مورد توجه رئیس یا سرپرست تیم قرار نگیرد، ممکن است سرخورده و خسته شوید. بسیاری از ما این اشتباه را مرتکب می‌شویم که اجازه می‌دهیم فقط از روی کارمان متوجه تلاش ما شوند

رئیستان قدر تلاش‌های شما را نمی‌داند؟ |  این ترفندها را به کار بگیرید

رئیستان قدر تلاش‌های شما را نمی‌داند؟ این ترفندها را به کار بگیرید

علاقه به کار در انسان با قدردانی کردن بیشتر می‌شود. اما اگر کار سخت شما هرگز مورد توجه رئیس یا سرپرست تیم قرار نگیرد، ممکن است سرخورده و خسته شوید. بسیاری از ما این اشتباه را مرتکب می‌شویم که اجازه می‌دهیم فقط از روی کارمان متوجه تلاش ما شوند. راستش را بخواهید، مورد قدردانی قرار گرفتن در محل کار اغلب به تلاش زیادی از طرف شما نیاز دارد و گاهی اوقات مهم است که خودتان کارتان را در بوق و کرنا کنید.

بیایید از دید یک رئیس به این موضوع نگاه کنیم. اول، شما تنها کسی نیستید که با او کار می‌کند. یک رئیس ممکن است تیمی را با افراد زیادی مدیریت کند. دوم، او ممکن است آنقدر سرش شلوغ باشد که متوجه کار شما نشود. سوم، رئیس ممکن است کار شما را بدیهی و وظیفه‌تان تلقی کرده باشد. در چنین شرایطی، شما باید موضوع را به دست بگیرید و چند قدم برای جلب توجه مقامات بالاتر یا رئیس خود بردارید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

داوطلب شوید تا به رئیس خود در کارش کمک کنید

رئیس بودن کار آسانی نیست. همچنین، به این معنی است که فرد فقط مسئول یک کار نیست، بلکه مشغولیت‌های زیادی دارد. اگر واقعاً می‌خواهید رئیستان متوجه کار شما شود و قدر دانی کند، ابتدا باید وظایف زیادی را که به او محول شده درک کنید و سعی کنید بفهمید چه چیزی رئیس شما را بیشتر اذیت می‌کند. هر زمان که فرصت پیدا کردید، به رئیس خود بگویید که مایلید در هر چیزی که نیاز دارد به او کمک کنید، خواه ارائه کار باشد یا بررسی گزارش‌های هفتگی. فعال بودن شما نه تنها باعث می‌شود که رئیس متوجه تلاشتان شود، صداقت شما در کار را هم به خوبی نشان می‌دهد.

برای پاداش یا تقدیرنامه درخواست دهید

پاداش و برنامه‌های قدردانی زیادی برای کارمندان مرتبط با رشته خاص آنها وجود دارد. سازمان‌هایی وجود دارند که به کارکنان برجسته مرتبط با صنعت خود نشان افتخار می‌دهند. سعی کنید دریابید که این افراد چگونه برای گرفتن پاداش انتخاب شده‌اند و در صورت امکان، می‌توانید از رئیستان کمک بگیرید تا در مورد آنها به شما اطلاعاتی بدهد. این قطعا باعث می‌شود که رئیس شما متوجه کار و مشارکتتان شود.

متحدان خود را در دفتر کار داشته باشید

رئیس شما ممکن است فردی پرمشغله باشد و همان طور که قبلاً گفتیم ممکن است وقت نداشته باشد که سهم هر یک از کارکنان در تیم خود را محاسبه کند. اما قطعاً دایره نزدیکی از مشاوران دارد که به نظر آنها اعتماد زیادی دارد. بنابراین، مهم است که بدانید چه کسی می‌تواند گزارش کار شما را به رئیس بگوید. به این ترتیب، می‌توانید به فرد مورد نظر درباره کارتان اطلاعاتی بدهید.

برای اینکه مورد توجه رئیس خود قرار بگیرید، باید اقدامات لازم را انجام دهید تا از شما قدردانی کنند. بنابراین، کمی خوش انرژی و فعال باشید و رئیستان را در جریان کارهایتان قرار دهید.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      به خدا قسم، این بازیهای ضد ایرانی که اروپایی ها و امریکایی ها برای معطل کردن احیای برجام انجام میدهند دلیل اصلیش در داخل تیران است، چهل سال مشتی ادم کمسواد با جموذ ایدئوژیک متوهم با شگمهای سیر از خان یغمای بیت المال ملت بیچاره ایران، ایران مستعد به چنین فلاکتی رساندند!
      سال ۱۳۵۷ امارات یک برهوت بود و سعودی شش م بشکه نفت برابر ایران تولید میکرد، اما الان امارات ده م نفری تولید ناخالصش دو برابر ایران ۸۵ م نفری است و سعودی ۱۳ م بشکه توان تولید، ایران در چاه ویل تحریم و فقر و حولانگاه مافیا و نهادهای حکپمتی پر تز ادم کنسواد و مفسد و خائن با تولید ۴ م بشکه!!
      چقدر خیانت داخلی شد؟؛ این جهنم فلاکتکده ایران خودش دلیل راه اشتباه چهل سال حکومت است، یعنی به اندازه امارات نیز ادم لایق نبود؟! امارات غقط دو م نفر تبعه امارتی دارد و ۸ م نفر مهاجر! امارات این چهل سال از برهوت به بهشت منطقه شد و ایران از بهشت به برهوت متطقه!
      این چه بلایی بود؟!
      .فلان وزیر فلان کشور .. نماد نوکری مافیا خودرو! نقطه چین زدم امیدوارم منتشر شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه