ارسال به دیگران پرینت

رابطه | رابطه یک طرفه

چند نشانه اینکه رابطه تان یک طرفه است

وقتی ما کسی را دوست داریم نمی خواهیم حقیقت را در مورد احساس او بپذیریم.

چند نشانه اینکه رابطه تان یک طرفه است

رابطه یک طرفه

وقتی ما کسی را دوست داریم نمی خواهیم حقیقت را در مورد احساس او بپذیریم.

همه روابط در ابتدا عالی است اما برخی از روابط به مرور زمان کسل کننده میشود و هیجان خودش را از دست میدهد . نشانه هایی وجود دارد که با توجه به آنها می توانید بگویید که رابطه شما در این مرحله است حتی اگر هیچ کدامتان آن را بیان نکند.

امیدوارهستید که تغییر کند

اگر همسرتان رفتارهایی دارد که شما را بسیار آزار میدهد و بعد از گذشت چندین سال بازهم امیدوارید که او تغییر کند، رابطه تان یک طرفه است. به عنوان مثال، وقتی که با او بیرون می روید بخاطر رفتارهایش خجالت می کشید ، اما تحمل می کنید زیرا فکر میکنید که او تغییر میکند.

تلاش برای تغییر شریک زندگی خودتان نه تنها غیر منطقی است، بلکه برای رابطه نیز مضر است زیرا همسری که می خواهد دیگری را تغییر دهد، ناامید می شود و این ناامیدی به سرعت منجر به خشم و رنجش می شود.

IMG_20220824_024706_749

آینده اش را با شما نمیبیند

شما تصویری از یک خانه زیبا به او نشان میدهید و راجب اینکه در آینده چه کارهایی با هم انجام دهید با هیجان صحبت میکنید، اما او لبخند هم نمیزند . او تصوری از آینده اش در کنار شما ندارد و احتمالا قصد دارد از شما جدا شود. وقتی آینده اش را با شما نمیبیند یعنی رابطه یک طرفه است.

خودتان را توجیه میکنید

شما خیلی از ویژگی های اخلاقی او را دوست ندارید و همیشه تلاش میکنید آنها را تغییر دهید. اگر از شما بپرسند که چرا همسرتان را دوست دارید، هیچ ویژگی خاصی به ذهنتان نمیرسد ودلایل احمقانه پیدا میکنید. بطور مثال، همسر شما رفتارش با شما و خانواده شما خوب نیست اما خانواده و دوستان خودش را دوست دارد و شما میگویید او را دوست دارید زیرا به خانواده خودش احترام میگذارد.

نمی توانید با یکدیگر صحبت کنید

اینکه هیچوقت با هم بحث و مشاجره ای ندارید، معمولا ۲ علت دارد :

۱.رابطه تان را آنقدر با ارزش نمی بینید که برای مراقبت از آن با یکدیگر گفتگو کنید .

۲.برایتان مهم نیست که مشکلاتتان حل بشود یا نه ، فقط میخواهید آنها را دفن کنید چون هیچ تفاهمی با یکدیگر ندارید.

اولا، وقتی زوج‌ها مشکلاتشان را حل نکنند، به مرور زمان پرخاشگر میشوند و پرخاشگری به کینه و جدایی تبدیل میشود.

ثانیاً، اگر دو نفر رابطه شان را آنقدر باارزش نبینند که در مورد مشکلاتشان با یکدیگر صحبت کنند، پس با هم بودنشان هم ارزش ندارد.

اکثر اوقات، نشانه های یک طرفه بودن رابطه آشکار است ، اما ما به رابطه ادامه دهیم و امیدواریم که شاید یک روزی همه چیز تغییر کند، خصوصا زمانی که خاطره های خوبی هم در گذشته با یکدیگر داشته ایم.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه