ارسال به دیگران پرینت

چند اشتباه بزرگ در رابطه که باید از آن دوری کنید

میخواهید رابطه تان را قوی و طولانی مدت کنید ؟

داشتن روابط سالم و طولانی مدت همیشه ساده‌ نیست.چند اشتباه بزرگ در رابطه که باید از آن دوری کنید

میخواهید رابطه تان را قوی و طولانی مدت کنید ؟

داشتن روابط سالم و طولانی مدت همیشه ساده‌ نیست . به خصوص برای کسانی که به تازگی وارد یک رابطه کاملاً جدی شده اند. اشتباهات ساده زیادی وجود دارد که می توان از آنها اجتناب کرد.

مقایسه شریک جدید خود با شریک سابق

هر کاری که عشق سابق شما انجام داده است، ربطی به فرد جدیدی که با او هستید ندارد. هر رابطه ای فرصت های جدید، شرایط جدید و دلایل جدیدی در مورد آینده برای شما به ارمغان می آورد.

برای مثال، هر کاری که عشق سابق شما برای روز ولنتاین سال گذشته انجام داده یا نداده، باید از ذهن شما حذف شود.

تظاهر به اینکه یک شخص ایده آل هستید

همیشه بهترین کار این است که فقط خودتان باشید. نشان دادن شخصیت واقعیتان به شریک جدیدتان مهم است. تظاهر به اینکه یک نسخه بی‌نقص هستید، فقط می‌تواند برای مدت کوتاهی دوام بیاورد. در نهایت، خود واقعیتان ظاهر می‌شود، به همین دلیل منطقی است که او با خود واقعیتان روبرو شود.

به تعویق انداختن تعهدات زندگی خود برای رابطه جدید

فقط به این دلیل که وارد یک رابطه شده اید، به این معنی نیست که همه چیز در زندگی شما باید متوقف شود. اگر هر پنجشنبه با دوستانتان به یک کتابخانه میروید، اما شریک جدیدتان از شما می‌خواهد که دیگر به کتابخانه نروید و این کاررا کنار بگذارید، مراقب باشید. این فقط می تواند منجر به آسیب به رابطه تان بشود.

انساتی بسیار نیازمند و وابسته

رفتار بیش از حد نیازمند و وابسته ، اشتباه بزرگی است که همه باید هنگام وارد شدن به یک رابطه جدید از آن اجتناب کنند. این رفتارها کاری جز ترساندن طرف مقابل ندارد. ایجاد یک پیوند عاطفی قوی بین افراد زمان می برد. گذراندن زمان با یکدیگر، دانستن علایق یکدیگر و کارهای سرگرم کننده، رابطه را قویتر میکند نه وابستگی زیاد.

سوالات بیش از حد در مورد گذشته

سرک کشیدن بیش از حد به گذشته شریکتان یک مشکل و آسیب است. وقتی آنها بخواهند در مورد گذشته چیزی به شما بگویند، می گویند. چک کردن تلفن، لپ‌تاپ یا پرسیدن سوالاتی از دوستانشان در مورد گذشته‌شان آسیب بزرگی به رابطه تان وارد میکند.

اگر شریک جدیدتان متوجه شود که شما در حال تجسس در کارهای او هستید یا از دوستانشان در مورد گذشته او سؤال می پرسید، بلافاصله اعتماد خود را به شما از دست می دهد. هر چیزی که به شدت می خواستی بدانی تبدیل به چیزی می شود که هرگز نخواهی فهمید.

عدم تعیین مرز بصورت واضح

. در ابتدای یک رابطه جدید، کنار آمدن با بسیاری از چیزها آسان است، زیرا هیچ کس نمی خواهد با مشاجره به رابطه اش آسیب بزند. مشکل این است که بدون تعیین حد ومرزها، شریکتان احساس می کند که میتواند برهمه زندگی شما کنترل داشته باشد و این کنترل ها به مرور زمان به رابطه شما آسیب میزند. بدون تعیین حد و مرز، هیچ راهی وجود ندارد که بدانید محدودیت های شمادر رابطه تان چیست.

گفتن دروغ های سفید یا اصلاً دروغ

گفتن هر دروغی اشتباه بزرگی است. این در واقع برای همه روابط صدق می کند نه فقط در ماه اول . یک رابطه نباید بر اساس دروغ بنا شود. ماه اول نباید پر از صداقت همراه با حماقت باشد. اگر یکی از افراد در یک رابطه دروغ‌های سفید به دیگری بگوید ممکن است در ابتدا راحت شود،اما این دروغ‌های سفید ممکن است بعداً برملاء شوند و به چیزهای بدتری تبدیل شوند.

بیش از حد موافق بودن با هر چیز کوچک

توافق بیش از حد با هر چیز کوچک یک مشکل واقعی در ماه اول یک رابطه است. راحت است که بخواهید با هر کاری که شریک جدیدتان می‌خواهد انجام دهد موافقت کنید، زیرا می‌خواهید او شما را دوست داشته باشد!

مشکل این است که اگر او احساس کند که شما با هر چیزی که او فکر می کند و انجام میدهد موافقت می کنید، احساس می کند که هرکاری دلش میخواهد میتواند انجام دهد که به مرور زمان باعث دلخوری شما میشود. پس بهتر است که یک رابطه ، دو طرفه و برابر باشد.

نادیده گرفتن خط قرمزها

مهم است که در ماه اول رابطه، خط قرمزها را نادیده نگیرید. خط قرمزها گاهی اوقات آنقدر وحشتناک نیستند که باعث شوند فردی بخواهد از دیگری جدا شود. اما در مواقع دیگر، خط قرمزها واقعا وحشتناک هستند و نیاز به تجزیه و تحلیل و رسیدگی دارند و هردو طرف باید آنها را رعایت کنند. در هیچ رابطه ای نباید خط قرمزها را نادیده گرفت. هر چیزی که در ابتدا مانند یک خط قرمزها کوچک به نظر میرسد، زمانی که جدی‌ گرفته نشود ، در طولانی‌مدت به یک مشکل بزرگ‌تر تبدیل می‌شود

 

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مصطفی ارسالی در

      چ خبره حکومت اسلامی و این حرفا

    • ناشناس ارسالی در

      همش چرته اعتماد به اونا اشتباهه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه