ارسال به دیگران پرینت

رابطه جنسی | رابطه جنسی با صاحب خانه | خدمت جنسی از سوی مستأجر

ماجرای اجاره خانه به شرط رابطه‌جنسی با صاحب خانه چیست ؟

صاحبخانه‌های خجالتی هم اندکی نرمتر آگهی می‌دهند و در آگهی می نویسند "اجاره در ازای خدمت به صاحبخانه!" و منتظر دختران دانشجو...

ماجرای اجاره خانه به شرط رابطه‌جنسی با صاحب خانه چیست ؟

اجاره خانه به شرط رابطه جنسی با صاحب خانه!

خبری نشریه پرتیراژ لیبراسیون منتشر کرده است که دختران دانشجو در فرانسه کرایه خانه خود را شخصا [رابطه جنسی با صاحبخانه] پرداخت می‌کنند!

دو تن از نویسندگان این نشریه که در لباس دانشجو به دنبال خانه اجاره‌ای رفته بودند دریافتند صاحبخانه‌ها در ازای رابطه جنسی به دختران دانشجو منزل اجاره می‌دهند!

قیمت بالای اجاره بها باعث شده است تا مالکین منازل نهایت استفاده را از این امر ببرند و اجاره منزل در ازای خدمت جنسی اکنون در فرانسه گسترش زیادی یافته است. برخی از فراوان افرادی که در سایت‌های مختلف به درج آگهی منزل اجاره‌ای می‌پردازند به طور آشکار در آگهی می‌نویسند که اجاره منزل با خدمت جنسی از سوی مستأجر پرداخت می‌شود!

صاحبخانه‌های خجالتی هم اندکی نرمتر آگهی می‌دهند و در آگهی می نویسند "اجاره در ازای خدمت به صاحبخانه!" و منتظر دختران دانشجوی بی پول می‌مانند!

صاحبخانه‌هایی رابطه جنسی با صاحب خانه را در آگهی اجاره بدون محدودیت زمانی و سایر محدودیت‌ها را داده اند وقتی که دختران از پاسخ به درخواست‌های جنسی آنها امتناع می‌کنند روز دوم آنها را از منزل بیرون می‌کنند!

منبع : شفاف
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این خبرهارامنعکس میکنیدویادمی دهیددرکشوربه صاحب خانه هابلاشک الگوبرداری میکنند...

    • مسعود ارسالی در

      زیاد روی این خبر مانور ندید چون تو مملکت خودمون وضع خیلی بدتر از فرانسه هست یه کم چشماتون رو باز کنید دوروبرتون رو ببینید !!

    • ناشناس ارسالی در

      آخه این چه خبری که گسترش میدین خجالت بکشید دیگه برای لاپوشونی بابت بی لیاقتی و بیسوادیتون وقاحت تا چه حد؟؟ از حد و مرز گذشتین شما بی همه چیزا
      با این اخبار میخواهین بگین همه کشورها بدن، ما خوبیم، مشک آن است که خود ببوید نه عطار بگوید، یا دارین به ما هم یاد میدین باج جنسی بدیم به سرمایه داراتون لعنت به شما خجالت بکشید، خجالت خجالت خجالت تف به شرف نداشته تون...

    • ناشناس ارسالی در

      شرم بر شما

    • ناشناس ارسالی در

      منظورتان از فرانسه ایرانه

      • ناشناس ارسالی در

        شما فرانسه بودید واقعا ن فقط فرانسه این کارهاهست

    • یحیی ارسالی در

      لعنت خدا بر شما که وقاحت و بی شرمی و بی حیایی رو از حد گذراندید، دیگه بس است خجالت بکشید بی شرف ها

    • ناشناس ارسالی در

      اوه. یعنی ایران خوبه..بیچارگی بدبختی چی که بسر مردم نیاورده...الان اگه بخوان مردم صاحب خانه بشون نمیشود چرا خوبم میتونن ولی همش پول میخوان..همین شهرداریها کم پولی میگیرن..من الان ی زن سرپرست ۵۷ سالمه بازنشسته ی زمین دارم بخوام برم بسازم.چه همه پول فقط شهرداری میگیره..ندارم بایه حقوق پنج میلیونی میشه خونه ساخت..با سه تا فرزند بیکار.یا درحد خودشون بتونن کاری کنن پول تو جیبی فقط داشته باشن...حالا دولت میتواند بگوید کسی که خودش زمین داره در حد ی اتاق بزرگ سرویس بهداشتی بسازن به جا کرایه از حقوقمون بدیم دولت ..ولی دولت نمیخواد کسی خونه دار بشه...

    • ناشناس ارسالی در

      احمق توی ایران زن شوهر دار اینکارو میکنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه