ارسال به دیگران پرینت

اعتیاد جنسی | رابطه جنسی | رابطه نامشروع | رابطه با زنان خیابانی

اعتراف زن جوان پس از افتادن در دام پسر مزاحم | شوهرم اعتیاد جنسی داشت + جزئیات

نمی دانم چرا مرتکب چنین حماقتی شدم اما هرچه بود خیلی زود از کرده خود پشیمان شدم و دیگر به تماس های تلفنی پسر جوان پاسخی ندادم.

اعتراف زن جوان پس از افتادن در دام پسر مزاحم | شوهرم اعتیاد جنسی داشت + جزئیات

زن مطلقه: شوهرم اعتیاد جنسی داشت و من در دام پسر مزاحم افتادم!

نمی دانم چرا مرتکب چنین حماقتی شدم اما هرچه بود خیلی زود از کرده خود پشیمان شدم و دیگر به تماس های تلفنی پسر جوان پاسخی ندادم.زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری فیاض بخش مشهد افزود: پسر جوان که فهمیده بود مطلقه هستم، دست از سرم برنداشت و چند روز قبل که در محل کارم بود با چاقو وارد آن جا شد و آبرو و حیثیتم را جلوی همکارانم به باد داد. او ادعا می کرد همسر موقتش هستم و می خواهد با من حرف بزند.در آن لحظه برای این که این فرد مزاحم را آرام کنم همراهش از محل کارم بیرون آمدم و او که یکی از دوستانش را نیز همراه خود آورده بود، خواسته های کثیفی را مطرح می کرد و می گفت باید به او و دوستش بیشتر توجه کنم و… .

«پروانه» اشک هایش را پاک کرد و درباره اعتیاد جنسی همسرش افزود: این فرد مزاحم مدام برایم ایجاد مزاحمت می کرد. چند بار هم زمانی که از سرکار به خانه برمی گشتم قصد داشت با توسل به زور و تهدید مرا سوار خودروی دوستش کند. در این شرایط موضوع را به خانواده ام اطلاع دادم و حالا همه اطرافیانم، تهمت های ناروایی را که شوهر قبلی ام زده بود باور کرده اند.راستش را بخواهید من ۵ سال قبل با پسر جوانی دوست شدم و ما پس از مدتی با هم ازدواج کردیم. شوهرم هیچ تعهدی نسبت به زندگی مان نداشت و پس از مدتی متوجه شدم با زنان خیابانی رابطه دارد و در واقع به اعتیاد جنسی مبتلا بود.

او فردی حقه باز بود و با چرب زبانی طوری رفتار می کرد که هیچ یک از اعضای خانواده ام حرف های من را درباره او باور نمی کردند. او پس از مدتی دچار بیماری مرموزی شد و چون می ترسیدم من نیز به این بیماری دچار شوم، تقاضای طلاق دادم. من از همسرم جدا شدم اما این مسئله که چرا همسرم با ابراز آن همه عشق و علاقه در زمان قبل از ازدواج مان، این چنین به من خیانت کرد، من را آزار می داد. از این رو می خواستم از مردها انتقام بگیرم. اما افسوس که اسیر هوس های جوانی شدم که او نیز مادرش به زندگی شان خیانت کرده است و می گوید می خواهد از زن ها انتقام بگیرد. ای کاش چنین حماقتی نمی کردم.

 

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه