ارسال به دیگران پرینت

شاخ اینستاگرامی | دستگیری شاخ اینستاگرامی | تبلیغ سایت شرطبندی | پلیس فتای پایتخت

شاخ اینستاگرامی دستگیر شد | خلاف این شاخ اینستاگرامی فاش شد

رئیس پلیس فتای پایتخت از تداوم برخورد جدی با شرط‌بندی در فوتبال خبر داد و گفت:در این راستا یک شاخ اینستاگرامی مطرح با یک میلیون فالوئر دستگیر شد.

شاخ اینستاگرامی دستگیر شد | خلاف این شاخ اینستاگرامی فاش شد

دستگیری شاخ اینستاگرامی با یک میلیون فالوئر که تبلیغ سایت شرطبندی می کرد

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت درباره دستگیری شاخ اینستاگرامی گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط یک فعال اینستاگرامی با بیش از یک میلیون نفر دنبال کننده و بازتاب این اقدام هنجارشکنانه در فضای مجازی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از بررسی گزارشات ارسالی کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ تحقیقات سایبری خود را آغاز کردند و متوجه شدند این شخص مجازی که بیش از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارد برخی از کاربران فضای مجازی را با تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت می‌کند.

او افزود: افسران سایبری پلیس فتای پایتخت پس از تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بررسی‌های اطلاعاتی و تخصصی و پس از تشریفات قضائی فرد مذکور را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی  درباره دستگیری شاخ اینستاگرامی بیان داشت: مجرم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه‌ای را رد کرد، اما پس از مشاهده ادله جمع آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کرد.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه