ارسال به دیگران پرینت

خداداد عزیزی | انتقاد جنجالی

آقای کی‌روش ما همان ایران هستیم | چرا علی دایی جایگزین اسکوچیچ نشود؟ | انتقادات جنجالی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی با انتقاد شدید نسبت به یارکشی کنونی در تیم ملی، مدعی شد اگر قرار به تغییرات روی نیمکت ایران برای جام جهانی باشد، علی دایی شایسته‌ترین گزینه است و نباید به کارلوس کی‌روش فکر کرد.

آقای کی‌روش ما همان ایران هستیم | چرا علی دایی جایگزین اسکوچیچ نشود؟ | انتقادات جنجالی خداداد عزیزی

انتقاد خداداد عزیزی

خداداد عزیزی با انتقاد شدید نسبت به یارکشی کنونی در تیم ملی، مدعی شد اگر قرار به تغییرات روی نیمکت ایران برای جام جهانی باشد، علی دایی شایسته‌ترین گزینه است و نباید به کارلوس کی‌روش فکر کرد.

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی که البته ید طولایی در درگیری و مخالفت با مربیان خود نیز داشته، با اشاره به رفتار کنونی ملی‌پوشان مدعی است که اگر او چنین رفتاری داشته در نهایت در تیم آن مربی کار را دنبال نکرده است و همانند بازیکنان کنونی صرف تغییرات به هر شکل، دنبال هدف‌شان در ادامه حضور در تیم ملی و خصوصا جام جهانی نبوده است.

تیم ملی چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

متاسفانه دلال ها شدیدا روی فوتبال و تیم های داخلی و مدیران تاثیرگذار هستند و الان هم تعدادی دلال روی بحث تیم ملی پهن کرده‌اند و به همین دلیل هم اتفاقاتی را رقم می‌زنند. مگر می‌شود دو بازیکن تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند و این دو نفر درباره سرمربی تیم ملی صحبت کنند که سرمربی به درد نیمکت تیم ملی در جام جهانی نمی‌خورد و ما باید مربی دیگری بیاوریم؟ در حالی که بعد از این اتفاق اکثر بچه ها گفتند ما مخالف نیستیم. این دو دستگی از جایی ایجاد می‌شود که عده ای از آقایان به هر دلیلی که برای خودشان موجه است به خودشان اجازه می‌دهند بازیکنان تیم ملی را به نهاد ریاست جمهوری ببرند. این قضیه چه ربطی به نهاد ریاست جمهوری دارد؟

حتما اسکوچیچ برخورد لازم را نداشته است

اگر این مسئله شایعه است، از کجا آمده؟ من اصراری ندارم که اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در‌ جام جهانی بنشیند اما اگر این اتفاق افتاده باشد که دو بازیکن تیم ملی واقعا به خودشان اجازه داده باشند به نهاد ریاست جمهوری بروند و راجع به تعویض سرمربی تیم ملی و آوردن شخص دیگری صحبت کنند، فکر می‌کنم کار از دست اسکوچیچ هم در رفته است و حتما اسکوچیچ دیسیپلین برخورد لازم را نداشته که به خودشان این اجازه را می‌دهند.

چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟

حرف من این است اگر قرار است اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ننشیند، یک ایرانی بنشیند. چرا دنبال گزینه خارجی هستید؟ چرا سریعا شخصی را علم می‌کنید که قبلا در ایران بوده و همه چیزش برای پا مشخص است؟ چطور شد که الان عنوان می‌کنند که آقای کی‌روش بحث مالی ندارد؟ چرا دوره های قبل بحث مالی داشت اما الان ندارد؟ برای اینکه از مصر کنار گذاشته شد و بحث عراق نتیجه نداشت و الان نیمکت ایران در جام جهانی نیمکت خوبی است بحث مالی ندارد؟ اگر می‌خواهیم اسکوچیچ را برداریم که البته نظر شخصی من این نیست؛ نه اسکوچیچ پسرخاله من است نه من با مربیان کروات ارتباط خوبی داشتم و دارم. به جز ایویچ و بلاژویچ که به فوتبال ما آمد و کارنامه ای قوی بقیه مربیان کرواتی که به کشور ما آمدند با رابطه آمدند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این حرفها ،حرفهای کاملا کارشناسی است با آمدن کی‌روش قرار است چه اتفاقی بیفتد مگر ایشان ۸ سال مربی این تیم نبودند آقا ..تو آسیا هم هیچ موفقیتی به دست نیاورد او نه در کلمبیا نه در آفریقا نه در مصر نه در هیچ تیم دیگری هیچ موفقیتی نداشته است چرا دنبال این طبل توخالی افتادین؟؟

    • رضا ارسالی در

      با سلام خدمت خدا عزیزی که چون دوستت دارم و هم سن پدر خدا بیا مرزت هستم خدا داد عزیز به علت می خواهیم علی دایی نیاید که با یک باخت به عربستان تمام کاسه و کوزه ها سر ایشان نشکنند زیرا علی اقا شان و منزلتش بسیار بالاتر از این آقایان هست امیدوارم که منظور مان را فهمید ه باشی در پایان برای شما وهمه پیشکسوتان عزیز اروزی سلامتی دارم

    • ناشناس ارسالی در

      یک گل زده حالا همه جا خودش را قاطی میکنه، خودتو جمع کن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه