ارسال به دیگران پرینت

از پیشنهاد عجیب جواد خیابانی تا مسخره شدنش به دست مجری صداوسیما +ویدئو

جواد خیابانی را تقریبا تمام ایران می شناسند.همواره گزارش های این مجری خوش قلب و مهربان همراه با جملاتی است که در ذهن بینندگان تلویزیونی می ماند. در ادامه بخشی از تازه ترین جملات جواد خیابانی می‌پردازیم.

از پیشنهاد عجیب جواد خیابانی تا مسخره شدنش به دست مجری صداوسیما +ویدئو

زندگی شخصی جواد خیابانی

جواد خیابانی 27 آبان 1345 در کرج متولد شد ، او تهیه‎کننده، گزارشگر و مجری برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

جواد خیابانی و همسرش

همسر جواد خیابانی بهناز خیابانی است که در سال 1373 با یکدیگر ازدواج کرده اند و دارای یک دختر به نام نگار خیابانی هستند که در سال 1375 در کرج به دنیا آمده است .

تحصیلات جواد خیابانی

در همین شهر تحصیلات مقدماتی و متوسطه را در هنرستان بهشتی به پایان رسانید. در سال 1364 در رشته مهندسی متالورژی – ریخته گری – از دانشکده تربیت، دبیر فنی تهران واقع در لویزان دانش‎آموخته شد. سپس در سال 1368 به عنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد. دو سال نیز در هنرستان رجایی بندر عباس به عنوان معاون آموزشی (ناظم هنرستان) مشغول به کار شد.

سوتی های جواد خیابانی

جواد خیابانی را تقریبا تمام ایران می شناسند. گزارش به یادماندنی او در بازی ایران و استرالیا را هیچکس فراموش نخواهد کرد و غزال تیزپایی که روی نام خداداد عزیزی به یادگار گذاشته شد. اما همواره گزارش های این مجری خوش قلب و مهربان همراه با جملاتی است که در ذهن بینندگان تلویزیونی می ماند. در ادامه بخشی از تازه ترین جملات جواد خیابانی می‌پردازیم.

تازه ترین اثر استاد:

جواد خیابانی: تیم ملی با استقلال و پرسپولیس بازی دوستانه انجام بده! 

استاد در ادامه گفتن دهه پنجاه و دهه شصت این اتفاق میوفتاد و عیبی نداره که

 

شوخی جالب عبدالله روا با جواد خیابانی

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • محمد ارسالی در

      نمیدونم چرا تیتر می کنید پیشنهاد عجیب، اصلا عجیب نیست آیا تیم ملی بدون تمرین، وحریف تمرینی بایستی جلو حریف حاضر شود، وقتی لابی هایی اجازه به بازی به او نمی‌دهند،، خنده داره،، شما اینطور وابسته فکر می کنید،، بهترین حریف تمرینی با آرنج های مختلف تیم های داخلی هستند،، هم ارزان، هم دسترس، هم با انگیزه برای اینکه به تیم ملی بگویند ما هم هستیم،، فدراسیون ار چه می‌ترسد از باخت تیم ملی به سپاهان،،، چرا می گویید عجیب،، این روش خیلی کشورها اجرا می کنن

    • A ارسالی در

      آدمای اینچنینی صداوسیما که هیچی
      ایران هم که به کنار. برای دنیا لکه ننگی است

    • Ali ارسالی در

      بیتربیت😐

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه