ارسال به دیگران پرینت

خرس سیاه | فرار خرس سیاه

خرسی که از دست گربه فرار کرد | گربه که خرس سیاه را فراری داد+ ویدئو

گربه‌ها همیشه هم حیوان‌های بانمک و تنبلی نیستند. گاهی هم برای دفاع از خود یا صاحبشان دست به کارهای خطرناک و عجیب می‌زنند که باعث تعجب همه می‌شوند

خرسی که از دست گربه فرار کرد | گربه که خرس سیاه را فراری داد+ ویدئو

خرسی که از دست گربه فرار کرد

گربه‌ها همیشه هم حیوان‌های بانمک و تنبلی نیستند.  گربه‌ها گاهی هم برای دفاع از خود یا صاحبشان دست به کارهای خطرناک و عجیب می‌زنند که باعث تعجب همه می‌شوند. مردی که اهل بریتیش کلمبیاست ویدئویی از گربه شجاع خود در شبکه‌های اجتماعی قرار داد که باعث حیرت همه کاربران شد. در این ویدئو گربه با خرس سیاه بزرگی روبه‌رو می‌شود که دور خانه سرگردان است. این گربه نترس کاری می‌کند که خرس فرار کند و پشت سرش را هم نگاه نکند.

برادران گاوین و کامرون استراک که صاحبان گربه هستند می‌گویند که گربه‌شان ،تایگر، بسیار شیطان و نترس است. این گربه اغلب سگ‌هایی را که دور خانه‌شان پرسه می‌زنند فراری می‌دهد.

صاحبان گربه گفتند که داشتند وسایل خود را برای پیک‌نیک در ماشینشان می‌گذاشتند که دیدند خرس بزرگی در خیابان می‌رود. گاوین به خبرنگاران گفت: «من متوجه حضور خرس نشدم، اما گربه کوچولوی ما اونجا بود.» او می‌گوید که گربه تنها دو قدم با خرس فاصله داشت.

گاوین گفت که چند بار تایگر را صدا زده تا از خرس دور شود و وقتی دیده که او از جایش تکان نمی‌خورد با گوشی از عکس‌العمل گربه فیلم‌برداری کرده. او این ویدئو را در تیک‌تاک منتشر کرد. در این ویدئو مشخص است که تایگر روبه‌روی خرس ایستاده و گاوین در حال صدا کردن اوست و از تایگر می‌خواهد که از خرس دور شود.

کامرون گفت که وقتی که گربه را دیده که حالت تهاجمی به خود گرفته و می‌خواهد خرس را فراری دهد مات و مبهوت مانده. او گفت: «گربه رو دیدم که داشت دنبال خرس می‌کرد. من فقط داشتم نگاه می‌کردم. هیچ کاری نمی‌تونستم بکنم. مات و مبهوت مونده بودم.»

صاحبان گربه گفتند که قبلاً هم خرس به نزدیکی محل زندگی آن‌ها آمده ولی هیچ‌وقت ندیده بودند که با گربه‌شان درگیر شود. آن‌ها می‌خواستند برای تفریح به شمال ونکوور بروند که با این صحنه عجیب و جالب روبه‌رو شدند.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه