ارسال به دیگران پرینت

رانندگی | تصادف | شهردار مست

شهردار که مخالف رانندگی حین مستی بود، خودش در حالت مستی تصادف کرد!

شهروندان ردلند از تصادف شهردار استرالیایی در مستی خبر دادند. این امر تنها یک ساعت پس از آن بود که او با خانواده‌های قربانیان رانندگی حین مستی دیدار کرد.

شهردار که مخالف رانندگی حین مستی بود، خودش در حالت مستی تصادف کرد!

شهرداری که مخالف رانندگی حین مستی بود خودش در حالت مستی تصادف کرد

به گزارش رسانه‌های محلی کارن ویلیامز شهردار شهر ردلند اعتراف کرد که پنجشنبه شب قبل از اینکه ماشینش به درخت برخورد کند چند لیوان مشروب خورده بوده است. این کار او باعث خشم شهروندان شد زیرا او از مراسمی برمی‌گشت که مخصوص خانواده‌هایی بود که عزیزانشان را به خاطر رانندگی حین مستی از دست داده بودند.

براساس گزارش وضعیت جهانی ایمنی جاده‌ها استرالیا یکی از بالاترین نرخ‌های تصادف در حالت مستی را دارد. این کشور بعد از آمریکا، کانادا و آفریقای جنوبی در رتبه چهارم مرگ و میر ناشی از رانندگی حین مستی قرار دارد. مستی عامل 30 درصد از مرگ‌هایی بوده که در جاده‌های استرالیا رخ داده است.

شهروندان ردلند از تصادف شهردار استرالیایی در مستی خبر دادند. این امر تنها یک ساعت پس از آن بود که او با خانواده‌های قربانیان رانندگی حین مستی دیدار کرد. ویلیامز بیان کرد که او عمیقاً از کارش پشیمان است. او روز یکشنبه از هیئت‌مدیره المپیک 2030 کنار گذاشته شد. تعداد زیادی از مردم خواهان استعفای این شهردار هستند اما او دربرابر این خواسته‌ها مقاومت می‌کند.

او در بیانیه‌ای اعلام کرد: «من اشتباه کردم و از این اشتباه درس می‌گیرم. تمام تلاشم را می‌کنم که مثل 18 سالی که در این مقام به مردم خدمت کرده‌ام به کار خود ادامه دهم.»

او قبلاً در مراسم گفته بود که ما باید رانندگی حین مستی را کنار بگذاریم و خواستار اجرای قوانین سخت‌گیرانه‌تر برای افرادی شد که حین مستی رانندگی می‌کنند. همچنین این شهردار در کمپینی که در آن زوجی که نوزادشان هنوز به دنیا نیامده بود با نوجوانی که حین مستی با آن‌ها تصادف کرده بود و باعث شده بود بچه از بین برود شرکت کرده بود.

لیدسی یکی از اشخاصی بود که در مراسم شرکت کرده بود. او دخترش هیلی را 10 سال پیش به خاطر اینکه راننده در حین مستی رانندگی کرده بود از دست داد. لیدسی خواستار استعفای شهردار شد. او گفت: «ما به شما اعتماد کرده بودیم ولی شما ما را ناامید کردید. فکر می‌کردیم قرار است برای افزایش آگاهی نسبت به رانندگی در حین مستی تلاش کنید ولی خودتان این عمل را مرتکب شدید.»

اخبار محلی گزارش داد که پلیس ویلیامز را مور اتهام قرار نداده و در تصادف او هیچ شخصی آسیب ندیده است.

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵ آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه