ارسال به دیگران پرینت

معاون وزیر اقتصاد | جایزه ۵۰ میلیون تومانی معاون وزیر اقتصاد | املاک دولتی

جایزه ۵۰ میلیون تومانی دولت برای این افراد | معاون وزیر اقتصاد فاش کرد !

پس از آنکه گزارش‌های مردمی به دست ما رسید بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی‌اطلاع بودیم تا سقف ۵۰‌میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

جایزه  ۵۰ میلیون تومانی دولت برای این افراد | معاون وزیر اقتصاد فاش کرد !

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: کسانی که املاک و اموال مغفول‌ مانده دولتی را گزارش کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان جایزه می‌گیرند.

ذبیح‌الله سلمانی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: افرادی که املاک و دارایی‌های دولت که ما در جریان آن نیستیم را شناسایی و به ما گزارش کنند ۵۰ میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه گزارش‌های مردمی به دست ما رسید بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و اگر مشخص شود مورد معرفی شده متعلق به دولت بوده و ما از آن بی‌اطلاع بودیم تا سقف ۵۰‌میلیون تومان پاداش به آن فرد تعلق می گیرد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: این مسئله مکانیسم ها و کمیته هایی دارد که موارد معرفی شده در کمیته موردنظر مورد بررسی و رصد قرار می گیرد، در اوایل هفته جاری این کمیته برگزار شد و هفت مورد از املاک و ساختمان‌های دولتی با متراژ بالا شناسایی شدند که پاداش آن پس از هویت سنجی اعطاء خواهد شد.

سلمانی در بخش دیگر با اشاره به شیوه پرداخت یارانه‌ها، تاکید کرد: تا زمانی که کارت الکترونیکی پرداخت یارانه شکل بگیرد، پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

گفتنی است؛ در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اقتصادی و دارایی گلستان، روح الله صلبی به عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی گلستان معرفی شد و از زحمات داود طبرسا تجلیل به عمل آمد.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه