ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | وام برای بازنشستگان

خبری مهم وزیر اقتصاد برای بازنشستگان | بازنشستگان پولدار می شوند ؟

وزیر اقتصاد گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک صادرات، برای پرداخت وام قرض الحسنه و بدون ضامن به بازنشستگان کشوری اختصاص پیدا خواهد کرد.

خبری مهم وزیر اقتصاد برای بازنشستگان | بازنشستگان پولدار می شوند ؟

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: یکی از سیاست‌های جدی دولت در حوزه بانکی، افزایش پرداخت تسهیلات خرد از طریق اعتبار سنجی بدون نقش وثایق و مانع تراشی است که اعضای هئیت مدیره بانک‌ها ابلاغیه این مسئله را صادر و با مدیران متخلف در اجرای آن، برخورد کرده اند و این برخوردها ادامه دار خواهد بود.

او می‌گوید: هئیت مدیره بانک صادرات با پرداخت تسهیلات خرد به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان کشوری موافقت کرده و همچنین قرار است، دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام مرابحه با سود ۶ درصدی و بدون ضامن نیز، برای بازنشستگان کشوری اختصاص یابد که جزئیات آن در آینده اعلام می‌شود.

دی پارسال رئیس جمهور در نشست خود با مدیران بانکی، پرداخت تسهیلات با اعتبارسنجی و بدون ضامن را یکی از الزامات در نظام بانکی دانست.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اقتصاد کشور با این بخشنامه ها دستورالعمل ها پرداخت وام وتسهیلات و فرمان های پی درپی رییسی ازورشکستگی رها نمبشود . سیاست خارجی مملکت باید درمسیر درست قراربگیرد . با گردن کلفتی باج گرفتن جاسوس شناختن توریست خارجی ویا ایرانی که به ایران میاید و موشک پرانی و انگولک کردن ناوهای امریکایی ک خط ونشان کشیدن برای اسراییل و سایرکشورها کاربجایی نمیرسد . اقتصاد علمی است که با سیاست خارجی وروابط بین الملل در هم امیخته است .. این کارها نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه روزبروز برتورم گرانی و تنش های داخلی اضافه مینماید . حالا هم که اقایان دارن کوتاه میایند و چند قدم به سرکشیدن جام زهر باقی نمانده . به پوتین هم دلخوش نباشید که اون خودش مثل خر تو گل مونده و تا صد تا امتیاز نگیره یک دونه امتیاز نخواهد داد .

    • ناشناس ارسالی در

      بازنشستگان تامین اجتماعی وام تعلق نمی گیرد؟

    • ناشناس مستعمری بگیر ارسالی در

      فقط بازنشستگان لشگریو کشوری ادمن ما مستعمربگیران تامین اجتماعی ادم نیستیم یا اهل این مرزو بوم نیستیم زنه سرپرست خونواده هستم و احایاج مبرم ب وام ۱۰۰ میلیونی دارم برای اجاره منزل ب ۶ر جایی مراجعه میکنم میگن تامین اجتماعی ۱۲ تا ۱۵ تومن حقشونه اخه این چه وضعیه بابا رحمو مروتتون کجا رفته از دین در اومدم دیگه کجا برم دردمو ب کی بگم چرا اینهمه ظلمو و تبعیض قایل میشین ی زن با دوتا بچه چی کار کنم ب کی بگم دردمو خونه گیرم نمیاد با ودیعه کم بخدا اه ما میگیرتون حالا هی ظلم کنین با دوتا دختر برم تو خیابون بابا وام بدین از حقوقمون کم کنین .....

    • ناشناس ارسالی در

      آقای وزیر اقتصاد ما بازنشستگان کشوری حقمان را که افزایش حقوق بر اساس‌ تورم،نه ۱۰درصد وهمسانسازی حقوق با شاغلین را میخواهیم،آقای وزیر ما مثل شما حقوقهای نجومی نمی‌گیریم که بتوانیم اقساط وام‌ها را بپردازیم،

    • بازنشسته کشوری 93 ارسالی در

      تو را بخدا بس کنید ، این فیلم‌ها و تبلیغات برای بازنشسته کشوری حقوق و معشیت نمیشه، ما میگیم با گذشت سه ماه از سال 1401 همسان‌سازی حقوقمان به کجا رسید؟ آقایان تبلیغ افزایش وام می‌کنند. عوام فریبی بسه با این تورم چند ده درصدی، افزایش ده درصدی حقوق بازنشستگان کشوری عملا یعنی هیچ . [ بازنشستگان کشوری از حقمان دفاع کنیم ، همت لازمه ].

    • ناشناس ارسالی در

      ما وزیر اقتصاد نداریم چقدر دروغ الله اکبر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه