ارسال به دیگران پرینت

مطالبات بازنشستگان | حقوق بازنشستگان

پیام مهم درباره مطالبات بازنشستگان برای مجلس

یک عضو اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در تهران گفت: ما نسبت به افزایش ده درصدی مستمری سایر سطوح و کنار گذاشتن مصوبه شورایعالی کار نقد داریم.

پیام مهم درباره مطالبات بازنشستگان برای مجلس

علی ترکاشوند درحاشیه نشست اعضای اتحادیه پیشکسوتان کارگران تهران در محل خانه کارگر تشکیلات مرکزی گفت: دولت سیزدهم مصوبه قانونی شورای عالی کار که عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری مزد و سایرسطوح مزدی است را تغییر داد و این اقدام زمینه اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی را فراهم نمود.

وی گفت: شاید کاهش مزد سایر سطوح مزدی از ۳۸ به ۱۰ درصد یک تصمیم ساده برای دولت باشد لیکن لطمه‌ به اعتماد پیشکسوتان تولید و سنگربانان دیروز عرصه‌های خودکفایی و استقلال کشوراست.

ترکاشوند از وضعیت معیشتی بازنشستگان اظهار نگرانی کرد و گفت: چنین تصمیمی درباره اقشاری که بعد از عمری زحمت برای تولید اکنون وام می‌گیرند تا خرج درمان و کرایه خانه را تهیه کنند؛ مغایر با شعارهای عدالتخواهی است.

دبیر خانه کارگر شهرستان ری گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس پیگیر مطالبات بازنشستگان باشند.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته ارسالی در

      سلام چرا برای حقوق سطوح اعتراض داریدچرا برای خط فقر .فاصله حقوق ها .عدم نظارت در هنگام بازنشستگی . رانت هنگام بازنشستگی .چه کسانی کار سخت وزیان آور مستحق هستند .چه کسانی دوسال آخرشان با اضافه کار های بی موردافزایش حقوق دارند و...دور از عدالت است که فقط از سطوح اعتراض کنید با 57درصد که حقوق سه میلیونی بشود چهار نیم میلیون بوق کرنا ومانور میدهید ولی با حقوق های بالا خودتان اعتراض می کنید این عدالت است البته منکر تورم بالا وعدم کفاف این حقوق نیستم لیکن باید حقوق ها با حداکثر فاصله دو میلیون دو میلیون درصد اضافه ویک حداقل حداکثری تعیین شود نه هفت برابر حداکثر سه برابر که این علاوه بر ایجاد امنیت باعث شادی برای همه بازنشستگان خواهد بود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه