ارسال به دیگران پرینت

زن بنگلادشی | ازدواج | شنا

زنی که کیلومترها شنا کرد تا با معشوقش ازدواج کند!

عشق‌های افسانه‌ای فقط در فیلم‌ها و داستان‌ها وجود ندارند بلکه در زندگی عادی مردم هم می‌توان عشق‌های آتشین را دید. عشق زنی در بنگلادش نسبت به معشوق هندی‌اش باعث شد که او دل را به دریا بزند و برای دیدن یارش شنا کند

زنی که کیلومترها شنا کرد تا با معشوقش ازدواج کند!

 عشق افسانه ای فقط در فیلم‌ها و داستان‌ها وجود ندارند بلکه در زندگی عادی مردم هم می‌توان عشق‌های آتشین را دید. عشق زنی در بنگلادش نسبت به معشوق هندی‌اش باعث شد که او دل را به دریا بزند و برای دیدن یارش شنا کند. زن 22 ساله بنگلادشی برای ازدواج با معشوق هندی خود مرز بین بنگلادش تا هند را شنا کرد. او بسیار کار شجاعانه‌ای انجام داد چون جنگل‌های خطرناکی در آن اطراف وجود داشت. این خانم یک ساعت شنا کرد و وارد مرز هند شد تا بتواند به مرد زندگی‌اش برسد.

کریشنا ماندال که در فیس‌بوک با ابیک ماندال آشنا شد نتوانست پاسپورت بگیرد و چاره‌ای جز آن نداشت که به صورت غیرقانونی از مرز رد شود. پلیس گفت که کریشنا وارد منطقه‌ای شده بود که پر از ببرهای بنگال بود. او حدود یک ساعت در رودخانه شنا کرد تا به مقصد برسد.

IMG_20220621_033544_635

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از اینکه به هند رسید چه اتفاقی افتاد. او و مرد رؤیاهایش در معبد کالیگات در کلکته با هم ازدواج کردند اما روز بعد از ازدواج به دلیل ورود غیرقانونی به کشور دستگیر شد. کارشناسان معتقدند که در این گونه موارد معمولاً پرونده به کمیسیون عالی بنگلادش تحویل داده خواهد شد. 

گویا شنا کردن بنگلادشی‌ها به سمت هند زیاد هم عجیب نیست؛ چون در اوایل سال گذشته یک نوجوان بنگلادشی برای آنکه از هند شکلات بخرد تا مرز این کشور شنا کرد.

این نوجوان که نامش امان حسین بود از میان رودخانه کوچکی شنا کرده بود و از طریق شکافی که در حصار مرز هند بود وارد این کشور شد تا شکلات مورد علاقه‌اش را بخرد. این نوجوان را به پلیس محلی تحویل دادند و پس از آن به دادگاه معرفی شد. امان مدت 15 روز در بازداشتگاه بود. 

(استفاده از مطالب اختصاصی 55آنلاین بدون ذکر منبع ممنوع است.)

مترجم: مژده اصغرزاده

منبع : ۵۵آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه